تولید بیش از ۹۵۰۰ تن بذر گندم و کلزا برای کشت پاییزه در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 دی 1400 | 09:01 ق.ظ
تولید بیش از ۹۵۰۰ تن بذر گندم و کلزا برای کشت پاییزه در خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان از تولید و فرآوری ۹ هزار و ۵۷۸ تن بذر گندم و کلزا برای کشت پاییزه توسط این سازمان در این استان خبر داد.

محمدامین معین راد گفت: کشت پاییزه خاص ترین، بزرگترین و مهمترین فعالیت کشاورزی برای کشاورزان در خوزستان به شمار می‌رود و می‌تواند منشأ فعالیت‌ها و اقدامات مهمی برای تولید و خودکفایی، اشتغالزایی، رونق اقتصادی، عمران روستاها و نظایر آن باشد.

وی ادامه داد: با بارندگی خوبی که سراسر استان را فرا گرفته امید است که کشاورزی پررونقی برای کشاورزان خوزستانی باشد و در افزایش تناژ و کیفیت محصولی پربار داشته باشیم.

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: با توجه به این تفاسیر تعاون روستایی خوزستان به عنوان بازوی اجرایی و توانمند جهاد کشاورزی خوزستان در راستای تأمین نیاز کشاورزان به نهاده‌های کشاورزی از جمله بذر و کود تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نیازهای کشاورزان را رفع کند.

معین راد تصریح کرد: تولید و فرآوری ۹ هزار و ۵۷۸ تن بذر گندم و کلزا و توزیع ۹ هزار و ۴۵۲ تن آن میان کشاورزان در غالب ۱۳۱ تن بذر کلزا و ۹۳۲۱ تن بذر گندم از جمله اقداماتی است که تعاون روستایی برای کشت بزرگ پاییزه در خوزستان انجام داده و امید است که این فرآیند در توسعه کشاورزی استان اقدامی موفق باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار