پیام شهردار اهواز به مناسبت نهم دی ماه

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 دی 1400 | 11:47 ق.ظ
پیام شهردار اهواز به مناسبت نهم دی ماه رضا امینی شهردار اهواز همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه روز بصیرت پیامی صادر کرد. متن پیام شهردار اهواز به شرح ذیل است: نهم دی ماه روزی ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور حرکت ملت همیشه در صحنه ی ایران در روزهای اول انقلاب است. این حرکت ماندگار […]

رضا امینی شهردار اهواز همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه روز بصیرت پیامی صادر کرد.
متن پیام شهردار اهواز به شرح ذیل است:

نهم دی ماه روزی ماندگار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور حرکت ملت همیشه در صحنه ی ایران در روزهای اول انقلاب است.

این حرکت ماندگار و مردمی در دفاع از ارزش‌های نظام و بیعت مجدد امت با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بود.

حرکتی مردمی که نه تنها دسیسه های دشمنان انقلاب و نظام را نقش برآب کرد بلکه این پیام را به جهانیان صادر کرد که ملت متعهد و انقلابی ایران همواره بیدار و آگاه و پشتیبان و پاسدار نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود و هیچ بیگانه ای با فتنه گری و حرکت‌های موذیانه قادر به تحقق اهداف ننگین و ایجاد تفرقه میان این مردم متحد و یکپارچه نخواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت، باردیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی،امام راحل(ره) ومقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تجدید عهد ومیثاق کرده واین روز را گرامی می دارم.

*رضا امینی*
*شهردار اهواز*


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار