دومین دوره عملیات تعمیرات اساسی سالانه شرکت سیمیدکو با موفقیت انجام شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 دی 1400 | 08:27 ق.ظ
دومین دوره عملیات تعمیرات اساسی سالانه شرکت سیمیدکو با موفقیت انجام شد محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) با اعلام این خبر گفت: در دومین دوره تعمیرات اساسی مجتمع کارخانجات سیمیدکو، نزدیک به ۶۰۰ نفر نیروی عملیاتی، نظارتی، پشتیبانی و هماهنگی به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت داشتند. مدنی فر افزود: عملیات مستقیم اورهال ۱۴۰۰ سیمیدکو با صرف ۱۷۰۰۰ نفر ساعت […]

محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) با اعلام این خبر گفت: در دومین دوره تعمیرات اساسی مجتمع کارخانجات سیمیدکو، نزدیک به ۶۰۰ نفر نیروی عملیاتی، نظارتی، پشتیبانی و هماهنگی به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت داشتند.

مدنی فر افزود: عملیات مستقیم اورهال ۱۴۰۰ سیمیدکو با صرف ۱۷۰۰۰ نفر ساعت بدون هیچ حادثه ای به پایان رسید. این درحالی است که بر اساس تقویم تنظیمی و برنامه ریزی، عملیات تعمیرات اساسی مجتمع کارخانجات سیمیدکو به مدت ۱۰ روز پیش بینی شده بود که با همت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان این مجموعه طی مدت ۵ روز با موفقیت به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت سیمیدکو در پایان گفت: انجام موفقیت آمیز این عملیات در نیمی از زمان برنامه ریزی شده به تولید ۴۵۰۰۰ تن کنسانتره یعنی هر روز ۹۰۰۰ تن منتج شد که در همین بازه زمانی ۵ روزه با ۱۵ درصد بالاتر از ظرفیت اسمی روزانه انجام شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار