آغاز تخلیه ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج در بندر شهید رجایی/ توزیع برنج باکیفیت در اسرع وقت در سراسر کشور

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 بهمن 1400 | 08:44 ق.ظ
آغاز تخلیه ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج در بندر شهید رجایی/ توزیع برنج باکیفیت در اسرع وقت در سراسر کشور مدیر کل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان از آغاز تخلیه محموله ۳۱ هزار و ۵۰۰ تنی برنج در مجتمع بندری شهیدرجایی خبر داد.

 « مسعود دشوارگر » گفت: تخلیه این کشتی سه روز دیگر به پایان می‌رسد و این کالای اساسی پس از انجام تشریفات گمرکی، به سراسر کشور حمل می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۸۳ هزار تن برنج به مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس وارد شده که ۱۷۷ هزار تن آن به سراسر کشور ارسال شده است.

وی با بیان اینکه واردات برنج به این مجتمع امسال ۴۰ درصد بیشتر از پارسال بود اظهارداشت: برای تنطیم بازار و کاهش قیمت این کالا، واردات برنج تا سال آینده همچنان ادامه دارد.

دشوارگر افزود: از ابتدای سال تا نیمه دی ماه ۵۷۱ هزار و ۷۱۵ تن روغن از طریق ۱۹ فروند کشتی وارد این بندر شهید رجایی شده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود دو و نیم برابر افزایش داشته است.

به گزارش ایرنا، در هفته‌های اخیر قیمت برنج در بازار داخلی افزایش یافته که با تصمیم دولت و هماهنگی بخش خصوصی مقرر شد واردات برنج باکیفیت خارجی تسریع شود تا التهاب بازار بخوابد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار