کمبود شدید خون در خوزستان برای بیماران تالاسمی

تاریخ انتشار: یکشنبه 1 اسفند 1400 | 11:34 ق.ظ
کمبود شدید خون در خوزستان برای بیماران تالاسمی مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان از کمبود شدید خون برای بیماران تالاسمی خبر داد و از مردم دعوت کرد که سریعا برای اهدای خون اقدام کنند. مریم خوش‌اخلاق با اشاره به نیاز بیماران تالاسمی به خون تازه، اظهار کرد: بیماران تالاسمی با کمبود شدید خون مواجه هستند و مجددا به دنبال جذب اهداکننده هستیم. از مردم […]

مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان از کمبود شدید خون برای بیماران تالاسمی خبر داد و از مردم دعوت کرد که سریعا برای اهدای خون اقدام کنند.

مریم خوش‌اخلاق با اشاره به نیاز بیماران تالاسمی به خون تازه، اظهار کرد: بیماران تالاسمی با کمبود شدید خون مواجه هستند و مجددا به دنبال جذب اهداکننده هستیم. از مردم خواهش می کنیم برای حل مشکل بیماران تالاسمی سریعا نسبت به اهدای خون اقدام کنند زیرا اگر مردم نباشند، بیماران تالاسمی هم زنده نمی‌مانند.

وی افزود: در حال حاضر بیماران تالاسمی در اهواز سه تا پنج روز پشت نوبت دریافت خون می‌مانند اما در شهرستان‌ها و افراد نیازمند گروه‌های خونی کمیاب روزهای بیشتری در نوبت هستند.

مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان گفت: سازمان انتقال خون از بیماران حمایت می‌کند اما زمانی که موجودی خون این سازمان صفر است چه کاری می‌تواند انجام دهد؟

وی با اشاره به تبعات تاخیر در دریافت خون برای بیماران تالاسمی بیان کرد: خستگی و بی حالی، استخوان درد، بزرگ شدن قلب و مختل شدن فعالیت‌های روتین روزانه برخی از تبعات تاخیر در دریافت خون است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار