حزب اعتدال و توسعه همچنان در انتصابات خورستان می تازد!

آیا پس از رهایی نفوذ ۲۰ ساله حزب اعتدال و توسعه درصمت خوزستان، به دست گرفتن امور توسط این حزب مجددا باز خواهد گشت؟

سمیه غافلی کشاورزی پرس
تاریخ انتشار: سه شنبه 3 اسفند 1400 | 10:13 ق.ظ
آیا پس از رهایی نفوذ ۲۰ ساله حزب اعتدال و توسعه درصمت خوزستان، به دست گرفتن امور توسط این حزب مجددا باز خواهد گشت؟ یادداشت: سمیه غافلی کشاورزی پرس با توجه به اینکه سازمان صمت خوزستان علاوه بر اینکه در توسعه و اشتغال خوزستان نقش تعیین کننده و بسزایی را بر عهده دارد؛ موظف به تامین کالاهای اساسی و نظارت بر آن به نحو احسن می باشد که می طلبد، در راس مدیریت آن برای رتق و فتق امور، […]

یادداشت: سمیه غافلی کشاورزی پرس
با توجه به اینکه سازمان صمت خوزستان علاوه بر اینکه در توسعه و اشتغال خوزستان نقش تعیین کننده و بسزایی را بر عهده دارد؛ موظف به تامین کالاهای اساسی و نظارت بر آن به نحو احسن می باشد که می طلبد، در راس مدیریت آن برای رتق و فتق امور، فردی به دور از هر گونه حاشیه و وابستگی به حزبی قرار گیرد.

اما علیرغم انتظاراتی که باید سازمان صمت در دولت اصولگرایان از نفوذ و اثرات حضور اصلاح طلبان پاکسازی شود! برعکس، تفکر حزب اعتدال و توسعه در یک قدمی تصاحب ریاست این سازمان قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات اکتسابی از منابع خبری موثق، گزینه مورد حمایت حزب پر نفوذ، کسی هست که عملکرد بسیار ضعیف وی زبان زد عام و خاص میباشد که به طور جدی در تکاپوی تصاحب کرسی سازمان صمت می باشد.

تلاش و لابی این جریان در روزهای اخیر، توسط برخی پدرخوانده ها نشان از به ثمر رسیدن نفوذ و نقش تعیین کننده حزب اعتدال و توسعه در انتصابات دولت اصولگرایان در خوزستان دارد.

به گفته منابع آگاه، سید مهرداد محمدی وکیل که قریب به بیش از یک دهه، معاون سید نورالله حسن زاده ریاست سابق این سازمان و دبیر حزب اعتدال و توسعه بوده و از تربیت شدگان وی میباشد، گزینه مطرح مورد اشاره میباشد.

در حالتی عجیب و قابل تامل، قدرت نفوذی در انتصابات استان، در یک فضای ارام و گذاشتن نقابی به عنوان دلسوز مسائل و مشکلات مدیریتی استان در یک قدمی تصاحب و تصرف پست های کلیدی و مدیریتی این سازمان طویل عریض میباشد.

البته منابع آگاه دیگر نیز اذعان میکنند، همسر سید مهرداد محمدی وکیل اصالتا دزفولی میباشد که وی از طریق خانواده همسرش راه به سوی مخبر دزفولی معاون اول ریس جمهور پیدا کرده است و گویا پشت پرده هایی مبنی بر حمایت او به عنوان داماد دزفولی ها از سوی مخبر به گوش میرسد و قطعا آینده، پشت پرده ها را رو خواهد کرد!

در این میان ،آنچه که به خوبی نقش آفرینی نموده، نفوذ قوی حزب اعتدال و توسعه در دولت اصولگرایان که واژه انقلابی را به عنوان جلوگیری از اینگونه نفوذها، دخالت ها و سهم خواهی برخی احزاب در انتصابات و تصمیم گیری های مهم را به یدک میکشد، می باشد که جای ابهام و تأمل ایجاد کرده است!

براستی، حال چگونه در دولت اصولگرایان، بعد از بیش از ۲۰سال رهایی سازمان صمت از نفوذ اعضای حزب اعتدال و توسعه (زمان ریاست سید نورالله حسن زاده) کماکان این حزب ، نقش کلیدی در راهبری و راهبردی سازمان صمت را دارد !؟

قطعا افکار عمومی به دنبال بررسی این موضوع از طریق مسولین استانی و نمایندگان انقلابی خواهد بود!


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار