برق دستبند بر دستان اراذل و اوباش معروف شهرستان اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 اسفند 1400 | 09:12 ق.ظ
برق دستبند بر دستان اراذل و اوباش معروف شهرستان اهواز فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی مقابله بی امان با اراذل و اوباش و طرح ارتقاء امنیت عمومی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش معروف اهواز شدند.

سردار سید محمد صالحی گفت:  این اراذل و اوباش که تحت تعقیب چند ساله محاکم قضائی بوده و جرایم و شرارت‌های بسیاری از جمله آدم ربایی، اسید پاشی، شرب خمر، سرقت، اخاذی و ضرب و جرح عمدی را مرتکب شدند.

به گفته او این اراذل بعد از چند ماه اقدامات فنی و اطلاعاتی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان  می‌گوید:  در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک دستگاه خودرو بکار رفته در سرقت‌ها و همچنین سلاح‌های سرد مورد استفاده نیز کشف شد.

این مقام مسئول گفت: این اراذل و اوباش با انتشار کلیپ‌هایی از شرارت‌های خود در فضای مجازی اقدام به قدرت نمایی و تهدید دیگران کرده که دستگیری آنان خط پایانی بر جرائم آن‌ها در فضای حقیقی و مجازی بوده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه این متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: پلیس با قدرت و تلاش شبانه روزی در صحنه حضور داشته و با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد قاطعانه‌ای خواهد کرد.

همچنین سردار سید محمد صالحی از کشف ۹۷ قبضه سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری در استان خبر داد و گفت: این تعداد سلاح در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز کشف و در این رابطه ۷۷ نفر دستگیر شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار