توقیف محموله حشیش در آبادان

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 | 09:34 ق.ظ
توقیف محموله حشیش در آبادان فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک محموله مواد مخدر در شهرستان آبادان خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی از فعالیت اعضای یک باند سوداگران مرگ در شهرستان […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک محموله مواد مخدر در شهرستان آبادان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با تسلط اطلاعاتی از فعالیت اعضای یک باند سوداگران مرگ در شهرستان آبادان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان با کار دقیق اطلاعاتی محور دقیق تردد سه نفر اعضای این باند را با یک دستگاه خودروی جنسیس شناسایی و طی عملیاتی‌ منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۱۳ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط یک دستگاه خودروی جنسیس و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار