انتصاب مسئول خواهران بسیج رسانه استان خوزستان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان ، ایراندخت کاشانی از فعالان رسانه استان را به عنوان مسئول خواهران بسیج رسانه استان خوزستان منصوب کرد

تاریخ انتشار: شنبه 28 خرداد 1401 | 17:57 ب.ظ
رئیس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان ، ایراندخت کاشانی از فعالان رسانه استان را به عنوان مسئول خواهران بسیج رسانه استان خوزستان منصوب کرد «سجاد بهمئی» (سه‌شنبه ۲۴ خرداد) در مراسم معارفه مسئول بسیج خواهران رسانه استان خوزستان اظهار کرد: بسیج رسانه به عنوان یک سازمان فرهنگی و رسانه‌ای در سطح استان فعالیت می‌کند و با توجه به اینکه در حال حاضر در یک جنگ رسانه‌ای قرار داریم نیاز است انسجام و تشکیلات لازم برای مقابله با این جنگ […]

«سجاد بهمئی» (سه‌شنبه ۲۴ خرداد) در مراسم معارفه مسئول بسیج خواهران رسانه استان خوزستان اظهار کرد: بسیج رسانه به عنوان یک سازمان فرهنگی و رسانه‌ای در سطح استان فعالیت می‌کند و با توجه به اینکه در حال حاضر در یک جنگ رسانه‌ای قرار داریم نیاز است انسجام و تشکیلات لازم برای مقابله با این جنگ فراهم شود که یکی از این تشکیلات بسیج واحد خواهران است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان هدف اصلی سازمان بسیج رسانه را جذب، آموزش و توسعه بسیج در قشر تخصصی رسانه در میان خواهران و برادران دانست و افزود: در کنار این اهداف، دو برنامه اصلی شامل رصد رسانه و تحلیل و بررسی را در برنامه داریم که با توجه به هجمه‌ها و اقداماتی که در حوزه رسانه همچون جنگ‌های رسانه‌ای، ترکیبی و شناختی وجود دارد نیاز است در این حوزه فعال باشیم.
وی هدف از تشکیل واحد خواهران بسیج رسانه را استفاده از ظرفیت خواهران در بحث انتشار، انعکاس و جریان‌سازی رسانه دانست و اضافه کرد: موضوع بعدی در بحث بسیج رسانه ساماندهی خواهران فعال در حوزه رسانه است که بتوانیم به تناسب نیاز از این ظرفیت بهره‌مند شویم.
بهمئی تصریح کرد: خانم کاشانی با توجه به تجربه و سابقه خوبی که در حوزه ارتباط با رسانه‌ها دارد، گزینه مناسبی برای مسئولیت بسیج خواهران رسانه است و انتظار داریم بیش از پیش و با تمام ظرفیت در جهت جذب خواهران به سمت بسیج و برگزاری دوره‌های مختلف پای کار باشد.
«مریم مراداسکندری» نیز عنوان کرد: همان‌طور که رسانه پژواک صدای مردم است بسیج رسانه یعنی انقلابی بودن رسانه و پژواک صدای مردم و امیدواریم بتوانیم بهترین جلوه‌ها را از انقلاب، جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه به مردم منعکس کنیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بر ایجاد انگیزه و امید میان جامعه تاکید کرد و ادامه داد: رسانه‌های معاند در تلاش هستند یأس و ناامیدی در میان مردم رواج دهند که بسیج رسانه باید در مقابل آن ترویج امید، انگیزه و نشاط در بین مردم را در دستور کار قرار دهد.
وی معرفی خانم کاشانی را به عنوان مسئول واحد خواهران رسانه استان، انتخابی درست و به‌جا دانست و ابراز امیدواری کرد: بتواند سکان‌دار خوبی برای رسانه بانوان باشد و ثابت‌قدم به اهداف عالیه انقلاب کمک کند.
«سمانه جمالی‌پور» نیز کار در حوزه بانوان را بسیار سخت دانست و خاطر نشان کرد: این سختی زمانی کمرنگ‌تر می‌شود که هم‌افزایی دستگاه‌ها را به همراه داشته باشیم و بتوانیم به نحو درستی در رسانه و فضای مجازی کار کنیم.
مسئول بسیج جامعه زنان خوزستان یاد آور شد: امسال دو مطالبه اصلی در بحث حوزه زنان در حال انجام است که یکی بحث عفاف و حجاب و دیگری افزایش جمعیت است که امیدواریم با پشتیبانی بسیج رسانه و همکاری سایر دستگاه‌ها این روند به خوبی طی شود و بتوانیم مسیر درستی که مطالبه مقام معظم رهبری است را به نحو شایسته‌ای در پیش بگیریم.
در پایان از سوی رئیس سازمان بسیج رسانه خوزستان، «ایراندخت کاشانی» از فعالان رسانه استان را به عنوان مسئول بانوان بسیج رسانه خوزستان معرفی شد و حکم مسئولیت ایشان باحضور مدیرکل اموربانوان استانداری و مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ولی عصر(عج) اعطا شد.
در بخشی از حکم صادره آمده است: امید است با تاسی به منویات مقام معظم رهبری و با به‌کارگیری خردجمعی و ظرفیت عظیم فعالان بانوان حوزه رسانه در راستای ایجاد جبهه رسانه‌ای و تبیین دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی گام بردارید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار