تداوم، رونق و گسترش تولید در گرو توجه به نیروی انسانی است

تاریخ انتشار: شنبه 4 تیر 1401 | 08:19 ق.ظ
تداوم، رونق و گسترش تولید در گرو توجه به نیروی انسانی است مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تداوم، رونق و گسترش تولید را مستلزم توجه به نیروی انسانی دانست.
امین ابراهیمی مدیرعامل در بازدید از محل ثبت نام تسهیلات کارکنان شرکت فولاد خوزستان، با اشاره به اینکه یکی از سرمایه های ارزشمند هر شرکت، نیروی انسانی آن است، گفت: شرکت‌ فولاد خوزستان به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت فولاد بر این باور است که برای تداوم، رونق و گسترش تولید و همچنین حفظ، نگهداشت و پاسداشت این سرمایه ارزشمند، باید تلاش شبانه روزی بکار گرفته شود.
 
مهندس ابراهیمی با اشاره به اینکه در یکی دو سال اخیر اقدامات بسیار مناسبی در حوزه منابع انسانی انجام گرفته، افزود: از جمله اقداماتی که می توان به آن اشاره نمود، اعطای تسهیلات است که برای نخستین بار به صورت تمام الکترونیک و با سرعت بالا برای تمامی کارکنان شرکت فولاد خوزستان در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی تصریح کرد: این اقدام از سویی باعث ایجاد انگیزه و بالا رفتن روحیه کارکنان شرکت و از سویی رونق اقتصادی در استان خوزستان را به دنبال خواهد داشت؛ از این بابت که منجر به گردش حجمی از نقدینگی در بازارهای استان خواهد شد و علاوه بر آن به صورت غیرمستقیم می تواند اشتغال زایی ایجاد کند.
 
مهندس ابراهیمی در ادامه به دیگر اقداماتی که برای افزایش سطح رضایت مندی کارکنان انجام شده اشاره نمود و بیان کرد: استفاده از رستوران های طرف قرارداد شرکت نیز برای کارکنان فراهم شده و با توجه به اینکه در چند سال اخیر به واسطه اپیدمی کرونا همکاران نتوانستند به سفر بروند، تسهیلات سفر در نظر گرفته شده و تلاش می کنیم که حتی بازنشستگان هم بتوانند از این وضعیت تسهیلات استفاده کنند.  
 
وی گفت: برای این تسهیلات نیز از آژانس های مستقر در استان خوزستان استفاده شده و به‌ نوعی باعث اشتغال‌زایی مناسبی خواهد شد. 
 
مهندس ابراهیمی افزود: شرکت فولاد خوزستان همیشه سعی کرده که سرآمد توسعه در حوزه های مختلف باشد و امیدواریم که با این اتفاقات بتوانیم سطح رضایت مندی را در بین کارکنان افزایش دهیم و شرایطی را فراهم کنیم که ان شاءالله به کمک همین نیروهای متعهد و پرتلاش، شرکت فولاد خوزستان جایگاه اصلی خودش را در صنعت فولاد حفظ نماید.
 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: از همکاران تلاشگر در حوزه منابع انسانی و امور اجتماعی و کارکنان مجموعه بانک سپه تشکر و قدردانی می‌ نمایم و امیدواریم این فرآیند تا پرداخت تسهیلات به آخرین نفر از کارکنان شرکت ادامه یابد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار