دستگیری ۱۳ نفر از اراذل و اوباش خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مرداد 1401 | 08:39 ق.ظ
دستگیری ۱۳ نفر از اراذل و اوباش خوزستان فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۱۳ نفر از اراذل و اوباش در اجرای طرح کنترل اراذل و اوباش در استان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی گفت: در راستای مقابله بی امان با اراذل و اوباش و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح دستگیری و کنترل اراذل و اوباش سطح استان توسط پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان طی ۲ روز گذشته به مرحله اجرا درآمد.

او می گوید: به منظور جلوگیری و پیشگیری از هرگونه شرارت، عربده کشی، زور گیری و همچنین دستگیری اراذل و اوباش خطرناک استان که دارای سوابق کیفری و پرونده‌های مفتوحه قضائی می‌باشند، تعداد ۲۵۰ نفر احضار و مورد رصد و کنترل اطلاعاتی قرار گرفتند.

به گفته او در این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی تعداد ۱۳ نفر از اراذل و اوباش استان که دارای پرونده‌های کیفری اعم از سرقت، شرب خمر، اخاذی و ضرب و جرح عمدی بودند، را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان می گوید: در اجرای این طرح یک قبضه سلاح شورشی، تعدادی سلاح سرد به همراه مقادیری مواد مخدر کشف شد.

سردار صالحی تاکید برخورد قانونی با مخلان نظم و امنیت عمومی، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه جرائم اجتماعی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار