مهلت دوماهه به معادن بدهکار برای پرداخت حقوق دولت

تاریخ انتشار: دوشنبه 7 شهریور 1401 | 09:31 ق.ظ
مهلت دوماهه به معادن بدهکار برای پرداخت حقوق دولت معاون استاندار خوزستان : بنا شد برخی از معادن که هنوز نتوانسته اند حقوق دولت را پرداخت کنند،مهلت دو ماهه داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در نشست شورای معادن استان گفت : بنا شد برخی از معادن که هنوز نتوانسته اند حقوق دولت را پرداخت کنند و با توجه به اهمیت اشتغال و با هدف جلوگیری از ایجاد بیکاری یک مهلت دو ماهه از طرف شورای معادن استان داشته باشند و با هماهنگی سازمان صمت بتوانند در اسرع وقت جهت پرداخت حقوق دولت اقدام کنند و به کار خود ادامه دهند.

 

آقارضا فتوحی افزود: با توجه به اینکه خوزستان یک استان پهناور است و از نظر معادن ظرفیت بالایی داشته و در بخش‌هایی در رتبه سوم معادن کشور قرار دارد در این جلسه مصوب شد که سازمان نظام مهندسی معدن یک راهبرد اساسی را برای معادن استان شناسایی کنند و بر اساس آن راهبرد‌ها و پتانسیل‌هایی که وجود دارد ما بتوانیم اقداماتی که در اقتصاد و اشتغال زایی می‌تواند برای استان نقش داشته باشد به همت دستگاه‌های اجرایی انجام دهیم.

وی گفت : موضوع بعدی این بود که سازمان زمین شناسی که در استان مستقر است بتواند توانمندی‌های اقتصادی استان را شهرستان به شهرستان شناسایی کرده و اطلس رنگی معدنی استان را جهت بهره وری بهینه از این پتانسیل‌ها تدوین و طراحی کند.

فتوحی عنوان کرد: مطلب دیگر که در این نشست مطرح شد در خصوص حریم رودخانه‌ها بود و بنا شد سازمان آب و برق و منابع طبیعی در نقاطی که سرمایه گذاران نیاز به مجوز دارند پیگیری کنند که در یک بازه زمانی کوتاه و قبل از شروع فصل بارندگی مجوز‌های مربوطه در صورت امکان صادر شوند و از آن معادن بهره‌برداری لازم صورت گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار