عملیات دمونتاژ هدکاور، شفت و چرخ توربین ۴۰ تنی واحد شماره ۳ نیروگاه دز انجام شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مهر 1401 | 08:25 ق.ظ
عملیات دمونتاژ هدکاور، شفت و چرخ توربین ۴۰ تنی واحد شماره ۳ نیروگاه دز انجام شد مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در ادامه روند عملیات بهینه سازی واحد شماره ۳ نیروگاه سد دز ، از خارج نمودن هدکاور، شفت و چرخ توربین این واحد از محل خود خبر داد.

“سید مهران اسدی” با اعلام این خبر افزود : در ادامه فرآیند دمونتاژ واحد شماره ۳ نیروگاه برق آبی دز، به منظور دسترسی به چرخ توربین که آخرین قطعه دوار واحد می باشد، هد کاور و مجموعه شفت و رانر از محل خود خارج گردیدند.

اسدی افزود : در این عملیات که به کارفرمایی سازمان آب و برق خورستان و هماهنگی شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز و نظارت شرکت مهندسی مشانیر توسط شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان خروج تجهیزات یاد شده از محل نصب واحد ۳ با وزن ۴۰ تن در راستای بهینه سازی دومین واحد نیروگاه دز با همت و برنامه ریزی دقیق پرسنل تعمیرات ناحیه دز و مطابق برنامه زمانبندی میسر گردید.

وی در پایان گفت : طی سیاستهای وزارت نیرو، تمامی منابع انسانی و امکانات در جهت راه اندازی واحد بهینه سازی شده در پایان اردیبهشت ماه سال آینده به کار گرفته خواهد شد تا مطابق با نیازهای تولید شبکه برق کشور با زمان بندی فشرده این عملیات با موفقیت انجام گردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار