مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های شهد رسانه و قاب سبز تمدید شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 آبان 1401 | 10:34 ق.ظ
مهلت ارسال آثار به جشنواره‌های شهد رسانه و قاب سبز تمدید شد دبیرخانه دومین دوره جشنواره‌‌های شهد رسانه و قاب سبز از تمدید مهلت ارسال آثار متقاضی به دبیرخانه این رویداد تا دهم آبان‌ماه خبر داد.

باتوجه به درخواست‌ها و تماس‌های فراوان متقاضیان و طبق روال برای امکان حضور حداکثری شرکت‌کنندگان، دبیرخانه دومین دوره جشنواره‌‌های مطبوعاتی «شهد رسانه» و عکس «قاب سبز» زمان ارسال آثار به این دوره از جشنواره را تا پایان وقت اداری سه‌شنبه دهم آبان‌ماه تمدید کرد.

پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی، توسط هیئت‌های داوران، از منتخبین برای شرکت در مرحلۀ نهایی جشنواره دعوت به عمل خواهد آمد.

ولید البوناصر مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره‌ها همزمان با جشنواره «شکرستان» در هفته پایانی آبان ماه امسال برگزار می‌شود.
سال گذشته جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» و جشنواره عکس «قاب سبز» برای اولین بار در کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی برگزار شد و امسال نیز دومین تجربه برگزاری این دو جشنواره رسانه‌ای است.
به گفته مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، ایجاد نشاط و افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره‌هاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به متن کامل فراخوان در سایت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به آدرس (https://www.sugarcane.ir) مراجعه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار