خدمات نفت به مردم اطلاع رسانی شود

تاریخ انتشار: شنبه 10 دی 1401 | 08:04 ق.ظ
خدمات نفت به مردم اطلاع رسانی شود رییس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب در بازدید از روابط عمومی نفت گچساران با بیان اینکه روابط عمومی ویترین و چهره یک سازمان است گفت: باید به نقش و فعالیت های ارزنده و تاثیر گذار روابط عمومی توجه ویژه شود.

ییس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب در بازدید از روابط عمومی نفت گچساران با بیان اینکه روابط عمومی ویترین و چهره یک سازمان است گفت: باید به نقش و فعالیت های ارزنده و تاثیر گذار روابط عمومی توجه ویژه شود.

 سعید آتش بار با حضور در روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در بخش های مختلف به ویژه در صنعت نفت اظهار کرد: لازم است که روابط عمومی ها به بیان گزارش و عملکرد دستگاه‌ خود به تبیین و تشریح برنامه‌های دولت بپردازند و این وظیفه اصلی روابط عمومی است .

وی تصریح کرد: عملکرد صنعت نفت و خدمات آن باید از روابط عمومی که خروجی سازمان است منعکس شود و در این زمینه روابط عمومی نفت گچساران از ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی برخوردار است و باید تمام خدمات صنعت نفت به مردم اطلاع رسانی شود.

رییس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب افزود: رسالت روابط عمومی ها بیش از هر زمان دیگری سنگین‌تر از گذشته شده چنانکه رییس محترم جمهور نیز تاکید ویژه ای در این خصوص داشته اند از این رو انتظار می رود با ارایه گزارش خدمات نفت به مردم شاهد امیدآفرینی در میان اقشار مختلف مردم باشیم.

آتش بار خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم روابط عمومی ها در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه وظیفه داریم اقدامات دولت را اطلاع رسانی نماییم و بدانیم امید آفرینی و بیان پیشرفت ها و خدمات دولت به ویژه صنعت نفت از اولویت های اصلی روابط عمومی نفت است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار