لغو ۴ پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه/ انجام ۳ پرواز با تاخیر

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 دی 1401 | 10:08 ق.ظ
لغو ۴ پرواز فرودگاه اهواز به دلیل مه/ انجام ۳ پرواز با تاخیر برای دومین روز متوالی به دلیل وقع مه سنگین در کلانشهر اهواز برخی از پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز لغو و یا با تاخیر انجام خواهد شد. از ساعات ابتدایی امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه وقوع مه غلیظ در کلانشهر اهواز بر روند پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز اثرگذار بوده و […]

برای دومین روز متوالی به دلیل وقع مه سنگین در کلانشهر اهواز برخی از پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز لغو و یا با تاخیر انجام خواهد شد.

از ساعات ابتدایی امروز دوشنبه ۱۲ دی ماه وقوع مه غلیظ در کلانشهر اهواز بر روند پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز اثرگذار بوده و دید افقی در فرودگاه به کمتر از ۵۰ متر رسیده است.

بنابر اعلام تابلو اطلاعات فرودگاه اهواز با توجه به این شرایط موجود آب و هوایی در کلانشهر اهواز و فرودگاه این شهر، ۴ پرواز باطل اعلام شده و ۳ پرواز نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

پرواز ورودی هواپیمایی وارش از مبدا تهران با شماره ۵۸۵۲، پرواز خروجی هواپیمایی وارش به مقصد تهران با شماره ۵۸۵۳، پرواز خروجی هواپیمایی آتا با شماره ۵۶۳۶ به مقصد تهران و پرواز ورودی شماره ۵۶۳۵ هواپیمایی آتا از مبدا تهران باطل شده است.

همچنین پرواز خروجی هواپیمایی سپهران با شماره ۴۳۰۵ به مقصد تهران و پروازهای ورودی هواپیمایی سپهران با شماره ۴۳۰۴ از مبدا تهران و هواپیمایی کارون با شماره ۲۶۷۰ از مبدا شیراز تا اطلاع ثانوی با تاخیر همراه است.

روز گذشته یکشنبه ۱۱ دی ماه نیز به دلیل وقوع مه سنگین و کاهش دید افقی به کمتر از ۱۵۰ متر در فرودگاه بین المللی اهواز ۱۰ پرواز باطل و یا با تاخیر انجام شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار