آیین بهره برداری از پروژه های بازآفرینی و محرومیت زدایی منطقه هفت برگزار شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 20 بهمن 1401 | 09:03 ق.ظ
آیین بهره برداری از پروژه های بازآفرینی و محرومیت زدایی منطقه هفت برگزار شد آیین بهره برداری از پروژه های بازآفرینی و محرومیت زدایی منطقه هفت شهرداری اهواز با حضور رضا امینی شهردار اهواز و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد. شهردار اهواز در این آیین اظهار داشت: خدا را شاکریم که در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد بهره برداری از پروژه های طرح محرومیت […]

آیین بهره برداری از پروژه های بازآفرینی و محرومیت زدایی منطقه هفت شهرداری اهواز با حضور رضا امینی شهردار اهواز و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز برگزار شد.

شهردار اهواز در این آیین اظهار داشت: خدا را شاکریم که در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد بهره برداری از پروژه های طرح محرومیت زدایی در سطح منطقه هفت می باشیم .

امینی ادامه داد: این پروژه ها در چند بخش آسفالت کاری ، لوله گذاری و دیوار کشی انجام شده است که در بخش آسفالت و روکش هفتاد و شش هزار متر مربع از نیمه دوم سال صورت گرفته که رقم بسیار قابل قبولی می‌باشد.

همچنین در موضوع لوله گذاری در جهت دفع آب های سطحی نیز در ده نقطه اقدام گردید که امیدواریم در بارندگی ها شاهد کاهش آبگرفتگی ها در این منطقه باشیم.

وی افزود: در موضوع دیوار کشی نیز حدود صد متر دیوار حائل جهت امنیت شهروندان احداث گردید تا شهروندان از منطقه خطر آفرین به دور باشند

موسی پور قائم مقام شهردار اهواز نیز در این مراسم بیان کرد: قریب به ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده است و بعد از سالها شهرداری اهواز توانست وارد قیر باز آفرینی شود که اقدام بسیار موثری بود .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار