افزایش ۳ برابری تعهد اشتغال در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 اسفند 1401 | 11:11 ق.ظ
افزایش ۳ برابری تعهد اشتغال در خوزستان معاون استاندار خوزستان : تعهد اشتغال در خوزستان نسبت به سال گذشته ۳ برابر افزایش داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: تعهد اشتغال استان نسبت به سال گذشته بیش از ۳ برابر شده که با تعهد ۶۰ هزار نفری در رتبه پنجم بیشترین سهمیه ابلاغی قرار دارد.

 

آقارضا فتوحی در مورد اقدامات انجام شده در خصوص تحقق تعهد اشتغال استان خوزستان، اظهار داشت: در سال جاری تعداد دستگاه‌های دارای تعدد اشتغال به ۴۰ دستگاه افزایش یافته است.

فتوحی افزود: تشکیل جلسات و پیگیری مستمر به منظور تحقق تعهد اشتغال دستگاه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ است.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات مشاغل خانگی، بیش از هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات جزو یک بند ب تبصره ۱۶ و بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات جزو ۲ بند به تبصره ۱۶ پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: تعهد اشتغال استان نسبت به سال گذشته بیش از ۳ برابر شده که با تعهد ۶۰ هزار نفری در رتبه پنجم بیشترین سهمیه ابلاغی قرار دارد و بر اساس آخرین گزارش اخذ شده از سامانه رصد اشتغال کشور تا تاریخ سی‌ام بهمن ماه ۱۴۰۱، بیش از ۶۵ هزار نفر شغل جدید، معادل ۱۰۹ درصد ثبت شده و همچنین بر اساس استعلام اخذ شده از سامانه تامین اجتماعی در ۹ ماهه اول سال جاری تعداد ۴۵۶۹۱ نفر بیمه شده جدید در سامانه‌ی این سازمان ثبت شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار