ارائه خدمات کمیته امداد به خانواده زندانیان نیازمند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 اسفند 1401 | 09:46 ق.ظ
ارائه خدمات کمیته امداد به خانواده زندانیان نیازمند مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: هزار و ۶۰۰ خانواده به دلیل زندانی بودن سرپرست، تحت حمایت هستند و از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال با همکاری سازمان زندان ها، خیرین در اختیار خانواده زندانیان استان خوزستان قرار گرفت.

او می‌گوید: در شرایط فعلی هزار و ۶۰۰ خانواده زندانی در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، همه این افراد از مجموع خدمات در قالب معیشت، اشتغال، کمک هزینه تحصیلی، مشاوره و … متناسب با نیازشان بهره‌مند هستند.

به گفته او کمیته امداد خوزستان آمادگی دارد تا زندانیان را با ارائه آموزش‌های مهارتی به سمت اشتغال زایی و ایجاد درآمد هدایت کند چراکه اشتغال زایی و توانمند سازی، مانع بازگشت زندانی به زندان است.

شیبه گفت: تلاش می‌کنیم زمینه اشتغال افراد تحت حمایت را فراهم کنیم تا بتوانند با اتکاء به توانایی‌های خود زندگی شایسته‌ای داشته باشند.

این مقام مسئول می گوید: هدف ما از همکاری و تعامل با دستگاه قضایی، جلوگیری از آسیب به خانواده‌های زندانیان است .

او گفت: در راستای افزایش اثربخشی خدمات معاونت حمایت و سلامت به خانواده زندانی با سازمان زندان‌ها و انجمن حمایت زندانیان اقدامات تأمینی و تربیتی همکاری و تعامل مناسبی داریم.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: خانواده‌های نیازمند می‌توانند با ورود به سامانه سها، اطلاعات خود را وارد کرده و کمیته امداد براساس استعلام صورت گرفته به هر خانواده‌ای که نیازمند کمک باشد خدمات ارائه می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار