توزیع بیش از هشت میلیون مرسوله پستی در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 اسفند 1401 | 10:42 ق.ظ
توزیع بیش از هشت میلیون مرسوله پستی در خوزستان مدیرکل پست خوزستان گفت: هشت میلیون و ۲۹۸ هزار و ۷۱۶ مرسوله از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش مرسولات وارده توسط بخش توزیع به دست گیرندگان رسیده است.

مهران حموله روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: در بخش مرسولات صادره نیز یک میلیون و ۸۴۴ هزار و ۷۲۱ مرسوله توسط پست خوزستان قبول و به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

وی با پیش بینی افزایش حجم کار پست در روزهای پایانی سال گفت: ممکن است زمانی که همکاران ما برای توزیع مرسوله مراجعه می‌کنند گیرنده در نشانی نباشد بنابراین برنامه ریزی شده تا مدت زمان نگهداری مرسولات در باجه‌های معطله بیشتر شود.

مدیرکل پست خوزستان درباره فعالیت پست در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز اظهار کرد: از اوایل اسفند حجم فعالیت خدمات پستی افزایش یافته و شاهد افزایش ۵۰ درصدی ترافیک بخشی از خدمات پست هستیم.

وی در تشریح خدمات رسانی در عید نوروز گفت: کارکنان پست در واحدهای قبول و توزیع فقط در روز نخست عید نوروز تعطیل بوده و در روزهای دیگر تعطیلات رسمی نوروز به صورت کشیک مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند.

حموله با اشاره به طرح “بهارآورد ۱۴۰۲” پست افزود: براساس این طرح از همکاری همه نیروها به منظور انجام به موقع فعالیت‌های اجرایی بهره گرفته شد؛ همچنین این ظرفیت بوجود آمده که در صورت نیاز بتوان از نیروهای پاره وقت استفاده کرد.

وی درخصوص سرویس احراز نشانی توضیحاتی ارائه داد و با بیان اینکه این سرویس به شکل الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: ارائه سرویس احراز هویت مکانی به متقاضیان در سایت gnaf.post.ir است که در این خدمت برای احراز اقامت افراد در مکان اعلام‌شده، از تلفن هوشمند درب منزل به صورت آنلاین استفاده می‌شود.

مدیرکل پست خوزستان گفت: امسال نیز نزدیک به ۹۵ هزارنفر به صورت آنلاین از سرویس احراز نشانی پست خوزستان استفاده کردند.

وی با اشاره به خدمات پست در حوزه خرید و فروش محصولات اینترنتی افزود: این خریدها بخش قابل توجهی از حجم ترافیک پستی استان را تشکیل می‌دهند.

حموله بیان کرد: ۲۴۱ فروشگاه اینترنتی فعال برای ارسال محصولات خود ازخدمات پست خوزستان استفاده می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ازبستر درگاه‌های خرید و فروش اینترنتی، ۷۹۱ هزار مرسوله وارد پست خوزستان شده و ۲۱۱ هزارو ۲۳۰ مرسوله به دیگر نقاط کشور صادر شده است.

مدیرکل پست خوزستان با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات پستی بیان کرد: اداره کل پست خوزستان در سال جاری افزون بر ۹۰ درصد پیش بینی ترافیک خود را پوشش داده است،

وی افزود: در بخش حمل و نقل مرسولات تمامی فعالیت‌های پست برای خدمات پستی به صورت مستمر پایش می‌شوند و اگر جایی با چالش روبرو شویم سعی بر افزایش ظرفیت‌های آن بخش خواهیم داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار