توسعه شبکه تلفن ثابت ۲ شهر خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 27 اسفند 1401 | 11:23 ق.ظ
توسعه شبکه تلفن ثابت ۲ شهر خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان‌گفت: شبکه تلفن ثابت در ۲ شهرستان خوزستان توسعه و ارتقاء یافت که باعث ارائه خدمات پیشرفته تر و به روزتر بر بستر این شبکه خواهد شد.

رحیم فلاح زاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار بیان‌کرد: با نصب تجهیزات فنی و پیشرفته مخابراتی، شبکه تلفن و دیتای ثابت در مرکز مخابرات سوم خرداد شهرستان خرمشهر توسعه و ارتقا یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: این اقدام به منظور توسعه ارتباطات و بهره مندی شهروندان از خدمات نوین ارتباطی تلفن ثابت و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان انجام گرفت ، در این طرح پروژه برگردان کافوهای مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته انجام‌گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح امکان دسترسی مشترکان به اینترنت خانگی با سرعت های بالا در این‌منطقه فراهم شده است.

فلاح زاده اظهارکرد: مشترکان تلفن ثابت مرکز مخابراتی سوم خرداد واقع در این محدوده می توانند با مرکز تلفن ۲۰۲۰ تماس گرفته و نسبت به دریافت خدمات دیتای ثابت پهن باند مبتنی بر فیبرنوری ( adsl, vdsl و ftth) اقدام کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بر اجرای پروژه برگردان کافوهای مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته در دستور کار مخابرات خوزستان تاکید نمود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: همچنین با نصب و راه اندازی کافوی نوری پیشرفته مرکز امام خمینی (ره)، شبکه تلفن و دیتای ثابت مشترکان در محدوده بازار امام رضا (ع) خرمشهر ارتقا یافت و امکان دسترسی مشترکان به اینترنت خانگی با سرعت های بالا فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به دیگر اقداماتی که برای توسعه شبکه تلفن ثابت در خرمشهر انجام گرفته است اظهار داشت: با اصلاح و رفع خرابی از پست های کافو شماره ۳۹ شبکه تلفن ثابت در مرکز مخابرات امام خمینی (ره) خرمشهر بهینه سازی و بهسازی شد.

وی افزود: پس از تامین تجهیزات و با حفاری و نصب کابل های زیرزمینی و نصب پست های ۷۰ تا ۱۱۰ کافوی شماره ۳۹ این مرکز و با رفع خرابی از تلفن های مشترکان در محدوده این کافو انجام شد.

گفتنی است مخابرات شهرستان خرمشهر سه مرکز تلفن پرظرفیت شهری و ۴۳ هزار تلفن منصوبه دارد و پروژه توسعه و ارتقای شبکه تلفن و دیتای ثابت با نصب تجهیزات فنی پیشرفته (کافوی نوری) بر اساس برنامه ای مدون در سطح استان در حال انجام است و این کافوی نوری پیشرفته پنجمین کافوی نصب شده در مرکز مخابرات سوم خرداد خرمشهر است.

اجرای عملیات توسعه زیر ساخت شبکه تلفن ثابت در بهبهان

وی گفت: عملیات توسعه زیر ساخت شبکه تلفن ثابت به منظور بهره مندی و دسترسی شهروندان بهبهانی در برخی مناطق جدید در محدوده مرکز مخابراتی امام رضا (ع) این شهرستان و پس از تأمین تجهیزات کابل و حفاری و کابل کشی کابل ۱۰۰ زوج کافو ۰۴ به طول ۳۰۰ متر انجام گرفت.

فلاح زاده اظهارکرد: پس از واگذاری زمین به مالکین جدید و مدفون ماندن کابل های مخابراتی در زیر ساختمان های منازل، شهروندان ساکن در این خیابان سالهاست از داشتن نعمت خط تلفن ثابت محروم بودند که پس از پیگیری و تأمین تجهیزات کابل، عملیات توسعه زیر ساخت های شبکه تلفن ثابت انجام گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: همچنین عملیات بازسازی منصوبات زیرزمینی و برگردان تجهیزات مخابراتی (کافوهای نوری) بر روی سیستم سوییچ ZTE شبکه تلفن ثابت در مرکز تلفن شهدای پیروز بهبهان ارتقا یافت.

وی افزود: توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت باهدف ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشتریان تجاری و در راستای جلب رضایت مندی مشترکان، بهینه سازی شبکه تلفن ثابت در محدوده مرکز مخابراتی شهدای پیروز انجام شد.

فلاح زاده افزود: با نوسازی مفصل مرکزی انتهای کابل زیر زمینی ۱۵ و همچنین با برگردان کردن کافوهای نوری شماره ۷، ۸، ۹ و ۱۱ بر روی سیستم سوییچ ZTE ضمن بهینه سازی، شبکه تلفن ثابت در مرکز مخابراتی شهدای پیروز بهبهان ارتقا و توسعه پیدا کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار