امدادرسانی به مهمانان نوروزی در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 اسفند 1401 | 10:46 ق.ظ
امدادرسانی به مهمانان نوروزی در خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه این میزان امدادرسانی در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۷ اسفندماه جاری بوده است بیان کرد: در این مدت بیش از ۴۰ عملیات امدادی توسط نجاتگران خوزستان انجام شده است.  امیر عباس نجفی گفت:در این مدت چهار عملیات جاده ای، ۲۸ مورد مراجعه حضوری به […]

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه این میزان امدادرسانی در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۷ اسفندماه جاری بوده است بیان کرد: در این مدت بیش از ۴۰ عملیات امدادی توسط نجاتگران خوزستان انجام شده است.

 امیر عباس نجفی گفت:در این مدت چهار عملیات جاده ای، ۲۸ مورد مراجعه حضوری به پایگاه‌ها، هفت مورد خدمات مناسبتی و سه عملیات شهری توسط نجاتگران هلال احمر این استان انجام شده است.

وی افزود:در این عملیات‌ها ۲۵ مصدوم توسط امدادگران در دو بخش انتقال به مرکز درمانی و درمان سرپایی نجات یافته اند که از این بین ۱۶ نجات یافته در حوادث جاده‌ای بیشترین سهم را داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: مسافران نوروزی می‌توانند در صورت وقوع حادثه با مراجعه حضوری به نزدیکترین پایگاه امدادی یا با شماره گیری تلفن۱۱۲ از خدمات رسانی هلال احمر استفاده کنند.

جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۲۲ پایگاه امداد بین جاده‌ای و ۱۵ پست موقت امداد و نجات در قالب این طرح در استان توسط هلال احمر راه اندازی شده است.

۶۷۲ امدادگر هلال احمر در طرح نوروزی این‌جمعیت در استان فعال هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار