پیام تبریک و قدردانی مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و شکست رکورد سال گذشته در تولید آهن اسفنجی

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 فروردین 1402 | 12:55 ب.ظ
پیام تبریک و قدردانی مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و شکست رکورد سال گذشته در تولید آهن اسفنجی  حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پیامی فرارسیدن آیین کهن ایران زمین ، عید نوروز باستانی و شکست رکورد سال گذشته در تولید آهن اسفنجی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: 🔴 بسم الله الرحمن الرحیم از همه سوی جهان جلوه او می بینم جلوه اوست جهان کز همه سو […]

 حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پیامی فرارسیدن آیین کهن ایران زمین ، عید نوروز باستانی
و شکست رکورد سال گذشته در تولید آهن اسفنجی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

🔴 بسم الله الرحمن الرحیم

از همه سوی جهان جلوه او می بینم
جلوه اوست جهان کز همه سو می بینم
چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل
آن نگارین همه رنگ و همه بو می بینم

نوروز باستانی آئین دیرین شکوفایی ، تجلی گر دست عنایت خداوند بر دل و جان طبیعت و نوید بهار دل انگیز و آغاز سال نو می باشد.
به لطف ایزد متعال و آفریننده تمام زیبایی های خلقت ، بهاری دیگر از راه رسید تا برای همه ی‌ ما نوید شکوفایی ، نشاط و امید در عرصه های مختلف زندگی را به ارمغان آورد.

احتراما بر خود واجب می دانم ؛ با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو ، بدینوسیله از تلاش ، همدلی و همراهی یکایک مدیران و تمامی کارکنان محترم و تلاشگر شرکت صنعت فولاد شادگان جهت شکست رکورد سال گذشته در تولید آهن اسفنجی به میزان” ۸۰۷۲۳۵ ” با توجه به تمامی محدودیت هایی که بوده ، سپاس و قدردانی نمایم.

برای شما همکاران دلسوز و خانواده محترمتان سالی توام با بهرورزی و توفیقات روز افزون را
از درگاه ایزد منان آرزومندم.

شادی نوروز بر شما جاودانه باد.

حسین کهزاد
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار