نشست پیگیری برنامه تولید مناطق نفت خیز جنوب به میزبانی شرکت کارون

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 فروردین 1402 | 08:04 ق.ظ
نشست پیگیری برنامه تولید مناطق نفت خیز جنوب به میزبانی شرکت کارون نشست پیگیری برنامه تولید مناطق نفت خیز جنوب به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با هدف پایش و ارزیابی برنامه های مصوب تولید در سال جاری برگزار شد. در این نشست که روز دو شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ با حضور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیر عامل شرکت بهره برداری […]

نشست پیگیری برنامه تولید مناطق نفت خیز جنوب به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون با هدف پایش و ارزیابی برنامه های مصوب تولید در سال جاری برگزار شد.
در این نشست که روز دو شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ با حضور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، مدیران دو شرکت و مسئولین امر تولید و فرآورش در مجموعه کریت کمپ و در تالار سمینار کارخانه  ۸۰۰NGL  برگزار شد، با توجه به مکان این گردهمآیی، دستاوردها، ویژگیها و مسائل شرکت کارون در مرکز مباحث مطرح شده قرار گرفت.
مهندس علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب سخنان خود را با تلاوت آیات سوره مبارکه حجرات و تفسیر این آیات متناسب با شرایط سیاسی اجتماعی روز کشور و شعار سال آغاز کرد. در ادامه گزارشی از روند تولید توسط مدیر و کارشناسان مدیریت تولید ارائه گردید، پس از آن مدیر عملیات شرکت کارون وضعیت چاه ها و تاسیسات و دستاوردهای اخیر این شرکت را به سمع حضار رساند.
طبق گزارش مهندس محمد حسین غزل معاون مدیریت فنی (مهندسی نفت) در واپسین روزهای فروردین ماه سال جاری، میزان تولید مطابق با پیش بینی، محقق شده و  در ماه جاری مشکل عمده ای باعث اختلال در روند تولید نگردیده است.
 مهندس دانشی ضمن تقدیر ویژه از مدیریت و کارکنان شرکت کارون به جهت تلاش های صورت پذیرفته در خصوص تاسیس واحد نمک زدایی متمرکز شرکت کارون، با تاکید از مدیران و مسئولین خواست برای هر فرآیند عملیاتی، چند طرح پیش بینی شده، در نظر داشته باشند. که در صورت اختلال در انجام هر برنامه ای طرح جایگزین را به اجرا درآورده تا از توقف و معطل ماندن امر خطیر تولید پیشگیری شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله نظم و انضباط سازمانی و فرهنگ سازی درمیان بدنه کارکنان مناطق توصیه نمود. ادامه این نشست با توضیحات مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون در خصوص اقدامات و دستاوردهای اخیر شرکت کارون همراه بود.
بازدید مدیرعامل و مدیران از تاسیسات مجموعه NGL 800  و مجموعه کریت کمپ همچنین تقدیر از تلاشگران خط مقدم تولید در واحدهای عملیاتی پایان بخش این گردهمآیی بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار