افتتاح ۱۰۰۰ پروژه برق اهواز همزمان با سفر رئیس جمهور به خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 | 09:36 ق.ظ
افتتاح ۱۰۰۰ پروژه برق اهواز همزمان با سفر رئیس جمهور به خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از بهره‌برداری بیش از یک هزار پروژه توزیع برق همزمان با سفر رئیس جمهور به خوزستان خبر داد. عبدالحمید عباس شیاری، با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور در روزهای آینده به خوزستان یک هزار و ۲ پروژه توزیع برق در […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از بهره‌برداری بیش از یک هزار پروژه توزیع برق همزمان با سفر رئیس جمهور به خوزستان خبر داد.

عبدالحمید عباس شیاری، با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس جمهور در روزهای آینده به خوزستان یک هزار و ۲ پروژه توزیع برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق اهواز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها در کلانشهر اهواز و شهرهای حمیدیه، کارون، باوی، الهایی، شیرین شهر، شهر رامین و روستاهای تابعه این کلانشهر اجرایی شده و در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: برای اجرای این پروژه‌ها در حوزه توزیع، بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شیاری عنوان کرد: پروژه‌های شرکت توزیع برق اهواز در بخش‌های مختلف شبکه شامل تامین برق، توسعه و اصلاح، بهینه‌سازی روشنایی، کاهش تلفات، افزایش ظرفیت، کنترل پذیری و هوشمندسازی، تعویض کنتور، ساماندهی فیدر و پدافند غیرعامل اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه‌های فنی، پایداری هر چه بیشتر شبکه، افزایش کیفیت ولتاژ و کاهش خاموشی‌های ناخواسته در شهرهای هدف است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار