رونمایی و افتتاح ۶۷۳۰ میلیارد ریال از پروژه های شهرداری اهواز در سفر اخیر رئیس جمهور و با حضور وزیر کشور

تاریخ انتشار: سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 | 09:36 ق.ظ
رونمایی و افتتاح ۶۷۳۰ میلیارد ریال از پروژه های شهرداری اهواز در سفر اخیر رئیس جمهور و با حضور وزیر کشور رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از افتتاح پروژه های عمرانی و خرید تجهیزات و ماشین آلات شهرداری با اعتباری بالغ بر ۶۷۳۰ میلیارد ریال با حضور وزیر کشور خبر داد. سیاوش محمودی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت دولت به خوزستان اظهار کرد: توجه جدی و ویژه دولت به خوزستان فرصتی ویژه […]
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز از افتتاح پروژه های عمرانی و خرید تجهیزات و ماشین آلات شهرداری با اعتباری بالغ بر ۶۷۳۰ میلیارد ریال با حضور وزیر کشور خبر داد.

سیاوش محمودی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت دولت به خوزستان اظهار کرد: توجه جدی و ویژه دولت به خوزستان فرصتی ویژه برای استان و کلانشهر اهواز رقم زده که نتایج خوبی را حاصل از آن دیدیم، که نتیجه همدلی و همراهی دستگاه های مختلف در استان و شهر است.

وی اضافه کرد: در حوزه شهرداری و با حضور وزیر کشور موفق شدیم ۶۷۳۰ میلیارد ریال از پروژه های شهرداری را افتتاح و یا با حضور وزیر محترم رونمایی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به افتتاح پروژه های عمرانی با حضور وزیر اشاره داشت و عنوان کرد: چهار سطح از تقاطع غیر همسطح شهید قربانی به ارزش ۴۵۰۰ میلیارد ریال، افتتاح مسیر شهید علاف پل نهم به سمت خیابان مناطق به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال، آسفالت و زیرسازی و پیاده رو سازی کوی علوم پزشکی به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال و آسفالت محدوده بنکداران مهدیس به ارزش ۱۴۵ میلیارد ریال از پروژه هایی بودند که با حضور وزیر کشور مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفتند.

وی همچنین به رونمایی از کارخانه بازیافت نخاله ساختمانی و برنامه ریزی برای راه اندازی کارخانه تولید جدول و کفپوش اشاره کرد و گفت: کارخانه بازیافت پسماند و نخاله ساختمانی برای اولین بار در جنوب کشور با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال با حضور وزیر محترم راه اندازی شد که قابلیت جابجایی در مناطق مختلف شهر را نیز دارد. همچنین یکی از برنامه هایی که به زودی اجرا می‌شود راه اندازی کارخانه تولید جدول و کفپوش برای تولید جدول درسطح انبوه و اصلاح معابر شهری اهواز است.

محمودی در ادامه به بازدید وزیر از طرح دفع آب‌های سطحی کوی علوی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد که پیشرفت آن تا کنون بالغ بر ۶۰ درصد بوده است.

وی همچنین به حضور وزیر کشور در رونمایی از تجهیزات و ماشین آلات خریداری شده توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: خرید نردبان ۳۲متری آتش نشانی بعد از ۳۱ سال به ارزش ۵۴۰ میلیارد ریال، خرید ۲۲ دستگاه کامیون سنگین و نیمه سنگین (شامل ۱۷ کامیونت ۶ تن، ۲ کامیونت ۸.۵ تن و ۳ دستگاه کشنده) مجموعا به ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال در حوزه خدمات موتوری از افتخارات دیگری است که شهرداری در این دولت موفق به خرید و تهیه آن شده است.

محمودی ادامه داد: همچنین خرید پمپ های دفع آب های سطحی و تجهیزات آتش نشانی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اقدامی است که در این حوزه انجام و از آن رونمایی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در ادامه به تولید چشمگیر آسفالت در بازه بهمن ۱۴۰۱ تا اردیبهشت سال جاری برای مناطق هشتگانه اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های جدی شورا و شهرداری بحث آسفالت است که تاکنون در بازه ذکر شده بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع آسفالت با اعتباری بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال تولید شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز همچنین به خرید ماشین آلات سبک و سنگین در حوزه خدمات موتوری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال خبرداد که به زودی تهیه و به ناوگان سازمان موتوری، سازمان عمران و اجراییات اضافه میشود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار