اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خوزستانی ها تا خرداد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 | 11:38 ق.ظ
اعطای تسهیلات اشتغالزایی به خوزستانی ها تا خرداد مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان : تا پایان خرداد ماه برای تعیین تکلیف پرونده های اشتغالزایی در خوزستان فرصت باقی مانده است.

اشغر رشنودی در گفتگوی تلفنی با بخش خبر سیمای خوزستان گفت : سال گذشته ۳ هزار و ۸۲ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی در قالب تبصره ۱۶ به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ابلاغ شد که شش سازمان و ۱۸ بانک عامل در استان موظف شدند برای اشتغالزایی و رشد تولید فعالیت کنند.

وی گفت : با توجه به خدمات بانکها و دستگاه‌های اجرایی تنها ۲۰ درصد از این مبلغ جذب شده بود که با پیگیری‌های انجام شده بنا شد ، جزء دو بند ب تبصره ۱۶ برای تخصیص کامل این اعتبار تا پایان خرداد ماه تمدید شود. 

رشنودی افزود : در جلسه ای با دعوت همه بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مقرر شد ، هماهنگی های لازم برای افزایش سهم اعتبار خوزستان از تبصره شانزده برای توسعه اشتغال در خوزستان انجام شود. 

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خوزستان یادآور شد : برای اجرای این طرح دو نوع وام شامل خوداشتغالی و کارفمایی به ازای هر شغل به متقاضیان پرداخت می‌شود که میزان تسهیلات خود اشتغالی برای هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان و وام کارفرمایی نیز ۴ میلیارد تومان است که برای توسعه واحدهای تولیدی خوزستان نیز پرداخت می شود.

وی گفت : سال گذشته تعدادی از دستگاه‌های اجرایی پرونده‌های تسهیلات اشتغالزایی را  به بانک‌های استان تحویل داده اند که باید تا دو هفته آینده این پرونده‌ها نیز تعیین تکلیف شوند .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار