مهار حریق در جاده اهواز – اندیمشک پس از ۱۱ ساعت

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 | 10:16 ق.ظ
مهار حریق در جاده اهواز – اندیمشک پس از ۱۱ ساعت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزی در زمین‌های کشاورزی و مسیر جاده اهواز – اندیمشک پس از ۱۱ ساعت تلاش خبر داد. ابراهیم قنبری، با اشاره به وقوع حریق عمدی در ۱۰ نقطه از زمین‌های کشاورزی در جاده اهواز – اندیمشک و سرایت آن به درختان و مسیر جاده در […]

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش‌سوزی در زمین‌های کشاورزی و مسیر جاده اهواز – اندیمشک پس از ۱۱ ساعت تلاش خبر داد.

ابراهیم قنبری، با اشاره به وقوع حریق عمدی در ۱۰ نقطه از زمین‌های کشاورزی در جاده اهواز – اندیمشک و سرایت آن به درختان و مسیر جاده در روز یکشنبه (۲۴ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: پس از ۱۱ ساعت تلاش در نهایت حریق مهار شده و لکه‌گیری و روان‌سازی آب نیز انجام شده است.

وی افزود: این حریق در حدود ۱۵ کیلومتر به صورت تکه تکه از محدوده پلیس راه تا بامدژ ادامه داشته است.

قنبری با بیان اینکه این حریق در پی آتش زدن کاه و کلش توسط کشاورزان رخ داده است، گفت: خوشبختانه در پی این حادثه فردی آسیب ندیده اما این آتش‌سوزی منجر به آتش گرفتن یک خودروی حمل کاه شده و بار آن کامل سوخته است اما از سرایت حریق به ادامه خودرو جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۲۰ خودرو و ۴۰ نیروی آتش‌نشانی عملیات اطفای حریق را انجام داده‌اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار