راه‌اندازی موزه منطقه‌ای خوزستان تا شهریور ۱۴۰۳

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 | 10:44 ق.ظ
راه‌اندازی موزه منطقه‌ای خوزستان تا شهریور ۱۴۰۳ براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خوزستان موزه منطقه‌ای این استان تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد. پیشرفت فیزیکی احداث موزه منطقه‌ای خوزستان قریب ۸۰ درصد است و از روند ایجاد موزه نزدیک به۶۰ درصد باقی مانده چون بخش عمده احداث موزه به محتوای درونی و ملزومات و ‌تجهیزات […]

براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خوزستان موزه منطقه‌ای این استان تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

پیشرفت فیزیکی احداث موزه منطقه‌ای خوزستان قریب ۸۰ درصد است و از روند ایجاد موزه نزدیک به۶۰ درصد باقی مانده چون بخش عمده احداث موزه به محتوای درونی و ملزومات و ‌تجهیزات لازم برای راه‌اندازی این موزه برمی‌گردد.

بخشی از تأسیسات ساختمان موزه منطقه‌ای خوزستان تکمیل شده و مطالعات برای تکمیل این موزه در حال انجام است.

همچنین، برپایه اعلام این اداره کل، موزه نفت مسجدسلیمان محل اعتبارات نفت تأمین‌ اعتبار شده و در حال برگزاری مراحل انتخاب پیمانکار و مشاور برای تکمیل محتوای موزه است و در روزهای آتی فعالیت اجرایی و احداث موزه آغاز می‌شود و تا پایان امسال موزه نفت وارد مدار گردشگری می‌شود.

با مطالعات جامعی که صورت گرفته مسجدسلیمان به عنوان یک شهرموزه مطرح می‌شود و براساس برنامه‌ریزی، قراردادی برای ساخت و ‌ایجاد این شهرموزه منعقد شده و ساماندهی بنای تاریخی سرمسجد هم در دست انجام است .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار