قدردانی معاون وزیر نیرو از روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 خرداد 1402 | 08:44 ق.ظ
قدردانی معاون وزیر نیرو از روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در دومین نشست مدیران روابط عمومی صنعت آب کشور از تلاش‌ها و نقش‌آفرینی موثر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی مصرف‌کنندگان منابع آبی کشور تقدیر کرد.

در لوح تقدیر “محمد جوان‌بخت” معاون وزیر نیرو در آمور آب و آبفا خطاب به “مهدی عظیمی‌فر” مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان آمده‌است:

صنعت آب کشور علاوه بر بهره‌مندی از توان فنی و مهندسی متخصصان متعهد، بر مدیریت منابع آب مبتنی بر شناخت منافع مصرف‌کنندگان و تبلیغ فرهنگ مصرف صحیح آب، تاکید دارد. بازوان توانمند این مدیریت غیرسازه‌ای، متخصصان روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی، هستند که با روشنگری، تبیین اهداف و ایجاد تعامل سازنده و پیش‌برنده، میان منافع تصمیم‌گیرندگان و ذی‌نفعان، همسویی می‌آفرینند و در راه حفاظت از منابع آب محدود ایران اسلامی، گام‌های موثری برمی‌دارند.

اینجانب با قدردانی از اقدامات ارزشمند همکاران گرامی در بخش آب کشور به ویژه در عرصه آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، فرارسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به این عزیزان تبریک می‌گویم.

این لوح تقدیر به پاس خدمات، تلاش‌ها و نقش‌آفرینی موثر در فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی مصرف‌کنندگان منابع آبی این سرزمین، به شما تقدیم می‌شود.

سلامت، بهروزی و توفیق روزافزون جناب‌عالی را در دستیابی به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خدمت خالصانه به مردم شریف ایران عزیز از درگاه خداوند متعال خواستارم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار