راه اندازی سایت پردازش زباله پس از چندین سال

تاریخ انتشار: شنبه 13 خرداد 1402 | 08:07 ق.ظ
راه اندازی سایت پردازش زباله پس از چندین سال اقدامات لازم جهت راه اندازی سایت پردازش زباله پس از چندین سال صورت پذیرفته است

شهردار آبادان در بازدید مدیر پسماند سازمان همیاری شهرداری های کشور از سایت پردازش زباله اظهار داشت: اقدامات لازم جهت راه اندازی سایت پردازش زباله پس از چندین سال در این شهر صورت پذیرفته است.

یاسین کاوه پور اظهار داشت: علیرغم وجود ظرفیت و فضای مناسب در شهر آبادان، در سال‌های گذشته سایت پردازش زباله راه اندازی نشده و به صورت متروکه و صرفا به محلی برای دپوی زباله تبدیل شده بود که پس از همفکری با اعضای شورای اسلامی شهر و برگزاری جلسات متعدد و با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات لازم جهت راه اندازی سایت پردازش زباله صورت پذیرفته است.

شهردار آبادان با اشاره به اهمیت این اقدام در راستای حفظ محیط زیست و ایجاد درآمدهای پایدار، ادامه داد: امیدوار هستیم با انجام مطالعات، پیگیری های لازم و مساعدت سازمان همیاری شهرداری بتوانیم در راستای بهره گیری بیشتر و تفکیک گسترده که منجر به دفن حداقلی پسماند می شود این محل را توسعه دهیم.

کاوه پور در پایان از حسن نظر و توجه سازمان همیاری شهرداری های کشور و اداره کل امور شهری استانداری خوزستان به شهرداری آبادان در رفع مشکلات این شهر، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است در این بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر،معاون خدمات شهری،معاون عمرانی و مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری آبادان نیز حضور داشتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار