ترانس جدید پست آسیب‌دیده اصلی بهبهان وارد مدار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 تیر 1402 | 11:02 ق.ظ
ترانس جدید پست آسیب‌دیده اصلی بهبهان وارد مدار شد مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از وارد مدار شدن ترانس جدید پست آسیب‌دیده اصلی بهبهان خبر داد. محمود دشت‌بزرگ در محل پست اصلی بهبهان اظهار کرد: یکی از ترانس‌های بخش ۲۳۰.۳۳ کیلوولت پست اصلی بهبهان به علت حادثه از مدار خارج شد که بلافاصله با حضور گروه‌های تعمیراتی، عملیات تعویض آن آغاز شد.  وی با […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از وارد مدار شدن ترانس جدید پست آسیب‌دیده اصلی بهبهان خبر داد.

محمود دشت‌بزرگ در محل پست اصلی بهبهان اظهار کرد: یکی از ترانس‌های بخش ۲۳۰.۳۳ کیلوولت پست اصلی بهبهان به علت حادثه از مدار خارج شد که بلافاصله با حضور گروه‌های تعمیراتی، عملیات تعویض آن آغاز شد.

 وی با بیان اینکه ترانس حادثه‌دیده ۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت داشت، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری وزیر نیرو، با تسریع در عملیات جابه جایی و حمل ترانس جایگزین از شرکت پتروشیمی گچساران به پست بهبهان در کمتر از ۲۴ ساعت، منتقل و مونتاژ آن آغاز شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: برای انجام سریع عملیات مونتاژ و برق‌دار کردن ترانس، گروه‌های عملیاتی از سایر نواحی بهره‌برداری شرکت فراخوانده شده و در سه شیفت کاری، ترانس تعویض و وارد مدار شد.

دشت‌بزرگ با بیان اینکه عملیات جابه جایی ترانس، تعویض و بهره‌برداری از آن در کمتر از یک هفته به انجام رسید، ادامه داد: از همه دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و سازمان‌هایی که برای انجام شدن این مهم با شرکت برق منطقه‌ای خوزستان همکاری کردند، کمال تشکر را دارم.

وی بیان کرد: برای به حداقل رساندن حوادث در شبکه از مشترکین درخواست می‌کنیم که مصرف برق خود را کاهش دهند و یاور تلاشگران صنعت برق در عبور از پیک مصرف باشند.

به گزارش ایسنا، با توجه به شروع پیک مصرف، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مشترکین درخواست می‌کند که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولرهای اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت‌رسانی مستمر همراهی کنند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار