رفع تصرف ۴۰ هکتار از اراضی ملی در حمیدیه

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 تیر 1402 | 09:19 ق.ظ
رفع تصرف ۴۰ هکتار از اراضی ملی در حمیدیه رئیس اداره منابع طبیعی حمیدیه از رفع تصرف بیش از ۴۰ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در این شهرستان با همکاری دادستانی خبر داد.
 

 رحیم طرفی با اشاره به رفع تصرف بیش از ۴۰ هکتار از اراضی ملی در حمیدیه گفت: بخشی از اراضی ملی حمیدیه از سوی فردی متخلف به عنوان زمین کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گرفت که با حکم دادستانی، اراضی مربوط از تصرف خارج شد.

وی با بیان اینکه اراضی ملی در این شهرستان بیشتر برای کار کشاورزی تصرف می‌شوند، افزود: با همکاری دستگاه قضایی موضوع رفع تصرف‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گفته طرفی؛ ۶۲ هکتار اراضی ملی تصرف شده این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون رفع تصرف شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی حمیدیه با اشاره به اینکه بخش زیادی از آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع این شهرستان غیر عمدی است، ادامه داد: یکی از عوامل مهم در آتش سوزی جنگل‌ها به دلیل جا ماندن پسماند و زباله‌های است که در طبیعت رها شده و در فصل گرما سبب بروز آتش سوزی جنگل‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: باوجود اینکه در سال‌های اخیر مردم این شهرستان همکاری بسیار خوبی در کنترل آتش سوزی اراضی و جنگل‌ها داشتند، اما تامین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز خاموش کردن آتش سوزی مراتع و جنگل ضروری است.

شهرستان حمیدیه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان قرار دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار