هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 تیر 1402 | 12:00 ب.ظ
هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به شرایط جوی پیش رو و احتمال وقوع گرد و خاک در استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اعلام هشدار سطح زرد گفت : وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و احتمال وقوع گرد و خاک محلی و موقتی طی ساعاتی از بعدازظهر‌ها از پیش از ظهر چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه درمناطق غربی، جنوب غربی، جنوبی و بخش‌های از مرکز استان وجود دارد . 

 

محمد سبزه زاری همچنین با اعلام هشدار دریایی سطح نارنجی افزود : وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج از پیش از ظهر چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه در شمال خلیج فارس، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان دور از انتظار نیست .

وی گفت : این شرایط احتمال غرق شدن شناگران و شناور‌های سبک، تفریحی، احتمال اختالل در ورود و خروج شناور‌ها به بندرگاه، احتمال  پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌ها و احتمال آسیب به تاسیسات دریایی را به همراه دارد. 

سبزه زاری توصیه کرد : اجتناب از عملیات تفریحی، بویژه غواصی و شنا، محدودیت در سفر‌های دریایی با شناور سبک، محدودیت در فعالیت‌های دریایی از جمله ورود و خروج کشتی به بنادر و احتیاط در صیادی بویژه در فراساحل در نظر گرفته شود. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار