افتخارآفرینی هنرمند نیشکری در هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 تیر 1402 | 08:42 ق.ظ
افتخارآفرینی هنرمند نیشکری در هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان تندیس جشنواره برای بهترین صدای فیلم به بهشاد مطیعی از پرسنل شرکت خمیرمایه و الکل رازی برای فیلم «چولان» اعطا شد.

در آیین پایانی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان، تندیس جشنواره برای بهترین صدای فیلم به بهشاد مطیعی هنرمند نیشکری برای فیلم «چولان» اهدا شد.

آیین پایانی هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان شامگاه جمعه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین رضا کلاه‌کج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از هنرمندان و فیلمسازان خوزستانی برگزار شد.

در این جشنواره از میان ۲۵۰ اثر رسیده به جشنواره، ۴۶ اثر در چهار بخش داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی به رقابت پرداختند که طی سه روز متوالی این آثار در سینما فردوسی اهواز به نمایش درآمدند و نقد و بررسی شدند.

در این میان، تندیس جشنواره برای بهترین صدای فیلم به بهشاد مطیعی از پرسنل شرکت خمیرمایه و الکل رازی برای فیلم «چولان» اعطا شد.

از مهم‌ترین آثار بهشاد مطیعی می‌توان به صدابرداری فیلم‌های مدار صفر درجه، جان هفتم، فرزند خرمشهر، همسنگر، مسافران، همسایه‌ها، مرد کله ای، سپرده به زمین، دندان اسب، ابومریم، خاک، گاو آمریکایی، سامی و گودال‌های عمیق اشاره کرد.

وی همچنین پیش از این موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین صدابرداری از سیزدهمین جشنواره فیلم گراش و تندیس بهترین صدابرداری از اولین جشنواره بین‌المللی فیلم اروند نیز شده‌است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار