هشدار قطع برق به مشترکان تجاری پرمصرف در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 تیر 1402 | 11:48 ق.ظ
هشدار قطع برق به مشترکان تجاری پرمصرف در اهواز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از هشدار به مراکز تجاری برای مدیریت مصرف برق خبر داد و گفت: اگر مشترکان تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ نسبت به کاهش بار خود اقدام نکنند، نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام خواهد شد. عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: واحدهای تجاری نسبت به مدیریت مصرف […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از هشدار به مراکز تجاری برای مدیریت مصرف برق خبر داد و گفت: اگر مشترکان تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ نسبت به کاهش بار خود اقدام نکنند، نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام خواهد شد.

عبدالحمید عباس شیاری اظهار کرد: واحدهای تجاری نسبت به مدیریت مصرف برق در این شرایط دمایی بی توجه هستند و این مساله به عنوان یک موضوع مهم باید از سوی این مراکز و واحدها به صورت جدی رعایت شود.

وی افزود: با توجه به افزایش میانگین دما در کل کشور و افزایش نیاز مصرف برق، ضرورت دارد مشترکان بخش تجاری مانند دیگر بخش‌ها از الگوهای مصرف برای گذر از پیک پیروی کنند تا شاهد بروز اتفاقات در شبکه و خاموشی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به ارسال اخطار و هشدار قطع برق به مشترکان برق تجاری گفت: در صورتی که مشترکان تجاری پر مصرف به ویژه مراکز تجاری بزرگ جهت کاهش و مدیریت برق خود اقدام لازم را انجام ندهند، پس از ارسال اخطارهای لازم نسبت به قطع برق انشعاب آن‌ها اقدام خواهد شد.

بخش تجاری تاکنون همکاری خوبی با صنعت برق نداشته است

شیاری عنوان کرد: میزان مصرف برق واحدهای تجاری در اهواز به صورت لحظه‌ای و مستمر در مرکز پایش انرژی برق اهواز رصد می‌شود. در صورت عدم رعایت الگوی مصرف ابتدا به این مراکز و واحدهای تجاری اخطار داده می‌شود و عدم توجه به این اخطارها در ادامه منجر به قطع برق آن‌ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش تجاری همکاری خوبی تاکنون با صنعت برق نداشته است، ادامه داد: تاکنون بیش از ۹۸ درصد صرفه‌جویی برق در بخش خانگی ثبت شده اما در بخش تجاری همکاری خوبی وجود نداشته‌ است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: صنعت برق در سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی در تلاش است تا در فصل تابستان، بدون اعمال خاموشی، بار شبکه را مدیریت کند اما این موضوع نیازمند همکاری همه جانبه بخش‌های مختلف است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار