حفر و تکمیل ۳۶ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 مرداد 1402 | 10:52 ق.ظ
حفر و تکمیل ۳۶ حلقه چاه نفت و گاز  در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل نهایی ۳۶ حلقه چاه نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران محقق شد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تلاش شبانه روزی متخصصان این شرکت، ۳۶ حلقه چاه نفت و گاز در ۴ ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل نهایی شد.  

مسعود افشار افزود: از این تعداد چاه یک حلقه توسعه‌ای و ۳۵ حلقه تعمیری بوده است که نقش مهمی در نگهداشت و افزایش تولید ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه شمار چاه‌های حفر شده در این مدت در قیاس با مدت مشابه پارسال ۲ حلقه و نسبت به سال قبل از آن ۸ حلقه بیشتر است، ادامه داد: از این چاه‌ها ۳۰ حلقه در موقعیت عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، یک حلقه شرکت نفت فلات قاره، ۲ حلقه شرکت  مهندسی و توسعه نفت و ۳ حلقه در قالب پروژه حفاری، تکمیل و  تحویل کارفرما‌ها شد.

افشار متراژ حفاری از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه را ۲۶ هزار و ۹۴۶ متر عنوان و اضافه کرد: درحال حاضر از مجموع افزون بر ۷۰ دکل حفاری خشکی و دریایی ناوگان شرکت، ۱۱ دستگاه در حال جابجایی در موقعیت‌های نفت خیز  کشور است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار