سامانه‌های هوشمند تردد در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان نصب می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 2 مرداد 1402 | 11:05 ق.ظ
سامانه‌های هوشمند تردد در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان نصب می‌شود معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از نصب سامانه‌های حمل و نقل هوشمند جدید در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد. لاله صاحبی بزار، با اشاره به اهمیت نصب سامانه‌های هوشمند جاده‌ای اظهار کرد: به منظور افزایش پوشش تصویری محورهای شریانی استان خوزستان به ویژه راه‌های منتهی […]

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از نصب سامانه‌های حمل و نقل هوشمند جدید در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد.

لاله صاحبی بزار، با اشاره به اهمیت نصب سامانه‌های هوشمند جاده‌ای اظهار کرد: به منظور افزایش پوشش تصویری محورهای شریانی استان خوزستان به ویژه راه‌های منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه نصب سامانه‌های حمل و نقل هوشمند در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این زمینه قرار است ۴ سامانه نظارت تصویری و ۸ سامانه تردد شمار و ۶۰ سامانه ثبت تخلفات سرعت در محورهای منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه به منظور ارتقای ایمنی تردد زوار در اربعین حسینی نصب شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: اعتبار هزینه شده برای نصب این دوربین‌ها ۶۵۰ میلیارد ریال است.

صاحبی بزار عنوان کرد: استان خوزستان از ۵۶ دوربین نظارت تصویری در طول محورهای خود برخوردار است که از این تعداد ۱۱ دوربین در محورهای منتهی به مرز چذابه و ۱۴ دوربین در محورهای منتهی به مرز شلمچه نصب شده‌اند.

وی گفت: با نصب دوربین‌های جدید، تعداد سامانه‌های نظارت تصویری استان به ۶۰ دستگاه، سامانه‌های ثبت تخلفات سرعت به ۱۶۳ سامانه و سامانه‌های تردد شمار نیز به ۱۳۶دستگاه می‌رسد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار