دمای نرمال روزهای گرم اهواز؛ ۴۹.۵ تا ۵۰ درجه

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 مرداد 1402 | 08:59 ق.ظ
دمای نرمال روزهای گرم اهواز؛  ۴۹.۵ تا ۵۰ درجه مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در استان تا هفته آینده خبر داد. محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان  استقرار توده هوای گرم روی استان خوزستان را تا اوایل هفته آینده نشان می‌دهد و در نواحی غربی، جنوبی و بعضا مرکزی و شمالی سبب وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر خواهد […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در استان تا هفته آینده خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان  استقرار توده هوای گرم روی استان خوزستان را تا اوایل هفته آینده نشان می‌دهد و در نواحی غربی، جنوبی و بعضا مرکزی و شمالی سبب وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر خواهد شد.

وی افزود: از فردا تا روز یکشنبه هفته آینده با جنوبی شدن جریانات جوی، شاهد افزایش رطوبت و شرجی در مناطق جنوبی، شرقی و بعضا مرکزی استان خوزستان خواهیم بود.

سبزه‌زاری بیان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و بعضا مرکزی در برخی ساعات به صورت متوسط تا نسبتا شدید همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

دمای نرمال روزهای گرم اهواز؛  ۴۹.۵ تا ۵۰ درجه

وی در خصوص میزان دمای اهواز افزود: دما در روزهای گرم نرمال اهواز ۴۹.۵ یا ۵۰ درجه سانتیگراد است و تنها زمانی که دمای هوا در ماه‌های تیر و مرداد از ۵۰ درجه بالاتر می‌رود، جزو روزهای با دماهای خیلی بالا محسوب می‌شوند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۴۹.۱ و ایذه با ۲۱.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۲۸.۲ و  ۴۸.۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار