به کارگیری همه ظرفیت‌ نیروگاه‌های خوزستان برای تولید انرژی

تاریخ انتشار: یکشنبه 8 مرداد 1402 | 11:54 ق.ظ
به کارگیری همه ظرفیت‌ نیروگاه‌های خوزستان برای تولید انرژی مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان : تمام نیروگاه‌های حرارتی و برق‌آبی استان خوزستان با ظرفیت کامل به تولید انرژی می‌پردازند.

محمود دشت بزرگ روز یکشنبه در نشست استانی مدیریت مصرف برق که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: اوج مصرف شبکه برق خوزستان در روز جمعه ۲۳ تیرماه به هشت هزار و ۹۹۱ مگاوات رسید که این میزان از مصرف، یک رکورد در تاریخ شبکه برق استان است.

 

وی افزود: این میزان مصرف در دمای ۵۱ درجه سانتی‌گراد به وقوع پیوسته که نسبت به مدت مشابه در سال قبل حدود ۶.۵ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان گفت: همچنین برای اولین بار پیک اوج مصرف در یک روز جمعه به ثبت رسانده و از وقوع پیک در روز‌های هفته جلوگیری شد. همچنین صنایع استان با آزادی عمل به فعالیت خود پرداختند.

وی افزود: اکنون در هفته بیستم سال و در هفته هفتم از برنامه مدیریت مصرف هستیم و پنج، ۶ هفته دیگر همچنان با افزایش و ماندگاری دما مواجه هستیم که باعث افزایش مصرف خواهد شد.

دشت‌بزرگ گفت: همواره درخواست داریم مردم استان از به کار بردن وسایل برقی پرمصرف در ساعات پیک خودداری کرده تا ضمن پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های گسترده، صدمه‌ای به تاسیسات وارد نشود.

گفتنی است ۲ هزار و ۵۹۷ مشترک خانگی در اهواز در پیک تابستانه پیامک اخطار افزایش مصرف دریافت کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار