یک کشته و ۶ مصدوم در حوادث ترافیکی خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 مهر 1402 | 12:09 ب.ظ
یک کشته و ۶ مصدوم در حوادث ترافیکی خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۶ تن در دو حادثه ترافیکی در استان خوزستان خبر داد. عارف شرهانی ، اظهار کرد: در پی برخورد یک خودروی پژو پارس و یک پراید که ساعت ۱۷:۴۰ روز گذشته (۳ مهرماه) در جاده رامهرمز […]

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن ۶ تن در دو حادثه ترافیکی در استان خوزستان خبر داد.

عارف شرهانی ، اظهار کرد: در پی برخورد یک خودروی پژو پارس و یک پراید که ساعت ۱۷:۴۰ روز گذشته (۳ مهرماه) در جاده رامهرمز به باغملک رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که سه مرد ۱۹، ۵۰ و ۶۰ ساله و یک زن ۵۷ ساله بودند توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مادر رامهرمز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه برخورد تیبا با تریلر که ساعت ۶:۲۱ امروز (۴ مهرماه) در اتوبان خلیج فارس در کیلومتر ۵۰ اهواز به ماهشهر رخ داد، یک مرد کشته شد.

وی افزود: در این حادثه یک زن و یک مرد مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شرکت پتروشیمی ممکو انتقال یافتند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار