تشکیل کمیته‌های تخصصی احیای تولید در منطقه آزاد اروند

تاریخ انتشار: دوشنبه 24 مهر 1402 | 08:27 ق.ظ
تشکیل کمیته‌های تخصصی احیای تولید در منطقه آزاد اروند معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از تشکیل کمیته‌های تخصصی احیای بخش تولید در منطقه آزاد اروند خبر داد. روح‌الله خزایی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی احیای بخش تولید در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: حل مشکل تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران جزء با تعامل و هم‌اندیشی و بهره‌گیری از تجارب […]

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از تشکیل کمیته‌های تخصصی احیای بخش تولید در منطقه آزاد اروند خبر داد.

روح‌الله خزایی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی احیای بخش تولید در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: حل مشکل تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران جزء با تعامل و هم‌اندیشی و بهره‌گیری از تجارب مشاوران مجرب در حیطه سرمایه‌گذاری مقدور نیست.

وی افزود: سیاست مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند افزایش تولید، جذب سرمایه‌گذار و ارتقاء میزان صادرات به انضمام مراودات بین بخشی و بین‌المللی است که این امور در حال انجام است.

خزایی ادامه داد: همچنین برای نخستین بار کمیته تخصصی تولید و گمرک را در واحدهای صنعتی تشکیل داده و موارد را با حضور دستگاه‌های مرتبط به صورت جزء به جزء مورد بررسی قرار داده‌ایم تا بتوانیم با حل مشکلات به رونق تولید کمک کنیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: کمیته‌های تخصصی و کارگروه‌های کوچک در راستای حل موانع و مشکلات واحدهای تولیدی تصمیمات و مصوبات لازم را اتخاذ و پس از آن، این مصوبات را عملیاتی می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از مواردی که مطرح و پیگیری و برای کمیته رفع موانع تولید در کشور ارسال می‌شود مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران منطقه است که امیدواریم با پیگیری‌ها در سطح ملی هرچه سریعتر حل شوند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار