هوای ۵ شهر خوزستان در وضعیت “ناسالم”

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 آبان 1402 | 10:45 ق.ظ
هوای ۵ شهر خوزستان در وضعیت “ناسالم” بنا بر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای امروز پنج خوزستان در وضعیت “ناسالم” و “قرمز” بوده است. بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۹ امروز (۲۲ آبان‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه شرکت ملی حفاری در اهواز ۱۹۰، ایستگاه نیوساید […]

بنا بر اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای امروز پنج خوزستان در وضعیت “ناسالم” و “قرمز” بوده است.

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۹ امروز (۲۲ آبان‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه شرکت ملی حفاری در اهواز ۱۹۰، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۷۲، ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۶۹، ایستگاه پادادشهر اهواز و ایستگاه اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در اهواز ۱۶۶، ایستگاه پست برق شماره ۳ اهواز ۱۶۱، ایستگاه ماهشهر ۱۷۴، ایستگاه خرمشهر ۱۶۷، ایستگاه سوسنگرد ۱۵۹ و ایستگاه شوشتر ۱۵۸ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت “ناسالم” و “قرمز” بوده است.

در این مدت هوای اندیمشک و دزفول در شرایط “ناسالم برای گروه‌های حساس” و “نارنجی” بوده است. 

هم چنین  طبق شاخص ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون هوای مسجدسلیمان در شرایط “قابل قبول” بوده و هوای هیچ کدام از شهرهای خوزستان در وضعیت “پاک” نبوده است. 

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار