بخش‌های کهنه بیمارستان‌های اهواز باید نوسازی شوند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 آبان 1402 | 09:57 ق.ظ
بخش‌های کهنه بیمارستان‌های اهواز باید نوسازی شوند استاندار خوزستان گفت: بخشی از بیمارستان‌های شهر اهواز قدیمی و کهنه شده‌اند و باید در راستای ارائه خدمت بهتر و سالم‌تر به مردم، این بخش‌ها نوسازی شوند. علی‌اکبر حسینی محراب در حاشیه جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۲۳ آبان‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی بود که امروز در کنار […]

استاندار خوزستان گفت: بخشی از بیمارستان‌های شهر اهواز قدیمی و کهنه شده‌اند و باید در راستای ارائه خدمت بهتر و سالم‌تر به مردم، این بخش‌ها نوسازی شوند.

علی‌اکبر حسینی محراب در حاشیه جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز (۲۳ آبان‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: توفیقی بود که امروز در کنار هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و در خدمت جندی شاپور اهواز باشیم؛ الحمدلله موارد خوبی نیز در این جلسه مطرح شد. بخشی از مواردی که لازم بود، مورد بحث قرار گرفتند و امیدواریم بتوانیم محورهایی که مواردی که در خصوص آن‌ها گفت‌وگو کردیم را در جهت حل معضل پزشکی و ارتقای سلامت هم استانی‌های عزیز دنبال کنیم.

 وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه در ردیف‌های بودجه خود، قطعاً توجه خاصی به بهداشت و درمان کرده است که با تحقق درآمدهای دولت و تبدیل ارز به ریال توسط خزانه بانک مرکزی در هفته‌های آینده، این بودجه‌ها جاری می‌شوند و ما می‌توانیم بخشی از مشکلات بخش سلامت استان را حل کنیم.

وی افزود: مسائل خوبی در زمینه آموزشی و ارائه خدمات به بیماران در این جلسه مطرح شد که جای تقدیر و تشکر از پزشکان عزیز استان و مجموعه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز را دارد.

استاندار خوزستان در ادامه به برخی مشکلات بیمارستانی اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از بیمارستان‌های شهر اهواز قدیمی و کهنه شده‌اند و باید در راستای ارائه خدمت بهتر و سالم‌تر به مردم، این بخش‌ها نوسازی شوند.

سازمان اداری و استخدامی کشور توجه ویژه‌ای به کمبود نیروی پرستار کند

وی در بخش دیگری با اشاره به کمبود نیروی پرستار در بیمارستان‌ها گفت: یکی از مشکلات موجود در بیمارستان‌ها، کمبود پرسنل به ویژه در بخش پرستاری است که امیدواریم همکاران ما در سازمان اداری و استخدامی کشور در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به بیماران، توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و این مشکل را حل کنند. البته جای خوشحالی و امیدواری دارد که هیاتی از سازمان اداری و استخدامی کشور به اهواز اعزام شده و امیدواریم بتوانیم با کمک این هیات، مشکلات تامین نیروی انسانی را حل و مجوزهای لازم برای ردیف‌های استخدامی در علوم پزشکی را دریافت کنیم.

ظرفیت خوب استان خوزستان در گردشگری سلامت

حسینی‌محراب در ادامه به موضوع گردشگری سلامت اشاره و عنوان کرد: در این جلسه توانایی فکری و علمی خوبی را مشاهده کردیم؛ امیدواریم با استفاده از این توانایی و ظرفیت استان خوزستان برای درمان بیماران کشورهای همسایه با هماهنگی سایر بخش‌هایی که بتوانند موضوع گردشگری سلامت را مدیریت کنند، تبلیغات لازم برای اسکان و سپس درمان این بیماران در استان انجام ‌شود.

استاندار خوزستان در پایان ضمن اعلام رضایت از مجموعه سلامت استان گفت: امروز اینجا آمدم تا از زحمات مجموعه بهداشت و درمان حوزستان که زحمات بسیاری را برای سلامت مردم شریف کشیده و وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند، تشکر و قدردانی کنم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار