آب‌گرفتگی‌ در برخی مناطق اهواز/ همه ایستگاه‌های پمپاژ در مدار هستند

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آبان 1402 | 10:02 ق.ظ
آب‌گرفتگی‌ در برخی مناطق اهواز/ همه ایستگاه‌های پمپاژ در مدار هستند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه همه ایستگاه‌های پمپاژ در کلانشهر اهواز در مدار فعالیت و دفع آب از مناطق هستند، گفت: تا ۲ الی ۳ ساعت آینده آب ناشی از بارندگی از همه مناطق اهواز تخلیه خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. محمدرضا کرمی نژاد، در خصوص آخرین […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه همه ایستگاه‌های پمپاژ در کلانشهر اهواز در مدار فعالیت و دفع آب از مناطق هستند، گفت: تا ۲ الی ۳ ساعت آینده آب ناشی از بارندگی از همه مناطق اهواز تخلیه خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محمدرضا کرمی نژاد، در خصوص آخرین وضعیت اهواز در بارندگی‌ و آبگرفتگی در برخی از مناطق این کلانشهر اظهار کرد: امروز از ساعت‌های ابتدایی صبح شاهد وقوع بارش‌های شدید در اهواز بودیم که باعث آبگرفتگی در برخی از مناطق این کلانشهر شد.

وی افزود: در مدت زمان ۳۰ دقیقه در اهواز بیش از ۳۵ میلیمتر بارش داشتیم که این میزان بارندگی در هر جایی باعث آبگرفتگی می‌شود و به همین دلیل نیز برخی از نقاط اهواز دچار آبگرفتگی شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: از ابتدای صبح امروز تا این لحظه، آب موجود در معابر در برخی مناطق فروکش کرده و وضعیت بهتر شده است و در تلاش هستیم تا وضعیت را در همه مناطق بهبود ببخشیم.

کرمی نژاد عنوان کرد: تا چند ساعت دیگر در همه مناطقی که دچار آبگرفتگی هستند، آب فروکش می‌کند و وضعیت به روال مناسب باز می‌گردد و مشکلی برای شهروندان نخواهد بود.

وی ادامه داد: حجم آب و بارشی که از صبح با آن مواجه بودیم آنقدر زیاد بود که مناطق مختلف اهواز را دچار آبگرفتگی کرد اما با گذشت زمان وضعیت بسیاری از این مناطق مطلوب و آب از مناطق تخلیه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه همه ایستگاه‌های پمپاژ در کلانشهر اهواز در مدار فعالیت و دفع آب از مناطق هستند، خاطرنشان کرد: تا ۲ الی ۳ ساعت آینده آب ناشی از بارندگی از همه مناطق اهواز تخلیه خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار