همه راه‌های خوزستان باز هستند/ وجود آبگرفتگی در جاده‌ها

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آبان 1402 | 11:51 ق.ظ
همه راه‌های خوزستان باز هستند/ وجود آبگرفتگی در جاده‌ها رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به وضعیت راه‌های استان در شرایط فعلی بارندگی گفت: در حال حاضر همه محورهای خوزستان باز هستند و تردد روان است. سرهنگ سعید رحیمی، با اشاره به آغاز بارندگی‌ها در خوزستان از شب گذشته، در خصوص وضعیت محورهای استان اظهار کرد: در حال حاضر در کل خوزستان بارندگی و […]

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به وضعیت راه‌های استان در شرایط فعلی بارندگی گفت: در حال حاضر همه محورهای خوزستان باز هستند و تردد روان است.

سرهنگ سعید رحیمی، با اشاره به آغاز بارندگی‌ها در خوزستان از شب گذشته، در خصوص وضعیت محورهای استان اظهار کرد: در حال حاضر در کل خوزستان بارندگی و لغزندگی داریم و بارندگی مقداری شدید است.

وی افزود: در سطح راه‌ها آب وجود دارد و رانندگی با سرعت بالا و غیرمجاز در شرایط وجود آب در راه‌ها، موجب انحراف خودروها خواهد شد. 

رئیس پلیس راه خوزستان با تاکید بر اینکه رانندگان برای حرکت در این مسیر الزاما باید از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل پیدا کنند، گفت: باید توجه شود که خودرو نقص فنی نداشته باشد و آج لاستیک کافی و برف پاک‌کن و بخاری ماشین سالم باشند. همچنین باید با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو رانندگی کنند.

رحیمی با اشاره به حضور یگان‌های امدادی در جاده‌ها، گفت: هرچند خوزستان شرایط آب و هوایی و جاده‌های خاصی دارد اما خوشبختانه تاکنون حادثه‌ای در محورهای خوزستان گزارش نشده است که از این همراهی مردم در رعایت قوانین و مقررات تشکر می‌کنیم. باید هشدارها و توصیه ها جدی گرفته شوند و تا پایان بارندگی‌ها شرایط کنترل شود و حوادثی نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر همه محورهای خوزستان باز هستند و تردد روان است و هیچگونه محدودیت یا مسدود شدن محورها اعمال نشده است. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار