با حضور معاون وزیر نفت؛

شرکت نفت و گاز اروندان با دانشگاه صنعت نفت آبادان تفاهم‌ نامه امضا کرد

تاریخ انتشار: جمعه 17 آذر 1402 | 20:02 ب.ظ
شرکت نفت و گاز اروندان با دانشگاه صنعت نفت آبادان تفاهم‌ نامه امضا کرد شرکت نفت و گاز اروندان با حضور خجسته‌مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه صنعت نفت آبادان امضا کرد. امروز جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران عامل شرکت های نفت و گاز اروندان، ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران و برخی دیگر از مدیران ارشد […]

شرکت نفت و گاز اروندان با حضور خجسته‌مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه صنعت نفت آبادان امضا کرد.

امروز جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران عامل شرکت های نفت و گاز اروندان، ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری ایران و برخی دیگر از مدیران ارشد حوزه نفت با رئیس دانشگاه صنعت نفت و اعضای هیات علمی این دانشگاه در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های متقابل برگزار شد.

در حاشیه این جلسه تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت نفت و گاز اروندان و دانشگاه صنعت نفت به امضا رسید.

عبدالله عذاری اهواز مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در خصوص موضوعات این تفاهم نامه اظهار کرد: اختصاص یکی از میادین تحت نظر این شرکت به منظور آموزش دانشجویان و کلاس آموزشی یکی از بندهای این تفاهم‌نامه است.

وی حمایت از پروژه‌های تکمیلی دانشگاه را یکی دیگر از موضوعات این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: تخصیص جایزه برای محققین دانشگاه به منظور تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه و فراهم کردن شرایط برای دوره‌های آموزشی برای آموزش کارکنان صنعت نفت و بالعکس از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان اضافه کرد: همچنین طرح کارورزی ۶ ماهه برای دانشجویان ممتاز به منظور کسب تجربه از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار