لزوم ریشه یابی و رفع مشکلات اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 آذر 1402 | 09:52 ق.ظ
لزوم ریشه یابی و رفع مشکلات اهواز عضو شورای شهر اهواز بر ریشه یابی و رفع مشکلات این کلانشهر که به دغدغه‌ای برای شهروندان تبدیل شده اند، تاکید کرد.

محمدحسین ملایی زمانی گفت: برای اینکه یک جامعه به هدف و نقطه تعالی خود برسد باید میان مسئولان آن همدلی در آن وجود داشته باشد و همدلی را ایجاد کنند، در غیر اینصورت، نتایج دیربازده خواهند بود و یا به اهداف خود نخواهیم رسید.

وی با تاکید بر لزوم همدلی اعضای شورای شهر، افزود: شهر اهواز از مشکلات مختلفی رنج می‌برد و این مشکلات، دغدغه بسیاری از شهروندان هستند؛ امیدواریم ابتدا این مسائل ریشه‌یابی و سپس رفع شوند، اگر ایرادی در موضوعات مختلف وجود دارد بخشی از آن به دلیل این است که به درستی وارد این فضا‌ها نشده‌ایم.

ملایی زمانی ادامه داد: در مدیریت شهری اهواز حرکت شتابان آغاز شده که بخشی از ثمرات آن مشاهده شده است و بخشی دیگر نیز در آینده دیده خواهد شد.

عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم ادامه خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف، اضافه کرد: بدن انسان مانند یک سیستم هوشمند است که مواد خوب و مورد نیاز را جذب و مواد زائد را به روش‌های مختلف دفع می‌کند. بخشی از دفع مواد زائد را بدن انسان خود به خود انجام می‌دهد و بخشی باید از روش‌های دیگر رفع شود تا موجب سلامت جسم شود. یکی از این روش‌های کم هزینه و دم دست‌ترین روش، ورزش است که با تعرق حاصل از آن مواد زائد و مضر از بدن دفع می‌شوند در نتیجه آن، سلامت انسان تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان در هر سنی باید ورزش خاص خود را انجام دهد، گفت: ورزش نسخه شفابخش برای بسیاری از بیماری‌ها است بنابراین می‌توان ورزش را یک سرمایه‌گذاری در راستای سلامتی انسان دانست.

ملایی زمانی با اشاره به اثرات مثبت ورزش کردن، ادامه داد: افرادی که در فعالیت‌های گروهی، ورزشی و اجتماعی شرکت می‌کنند انسان‌های سالم‌تر و مفیدتری هستند؛ این افراد علاوه بر رشد خود، موجب رشد جامعه نیز می‌شوند؛ بنابراین هزینه برای آن در حوزه ورزش هزینه نیست و سرمایه‌گذاری فردی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: نگاه به ورزش باید قوی‌تر و عمیق‌تر شود تا بتوانیم ورزش همگانی و ورزش محلات را در سطح جامعه نشر دهیم و همه مردم دغدغه ورزش داشته باشند و آن را در برنامه روزانه خود بگنجانند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار