بازدید معاون وزیر راه از پروژه نهضت ملی “اکباتان” اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 دی 1402 | 10:52 ق.ظ
بازدید معاون وزیر راه از پروژه نهضت ملی “اکباتان” اهواز قائم مقام و معاون توسعه وزیر راه و شهرسازی از پروژه نهضت ملی مسکن اکباتان اهواز بازدید کرد. امروز ۱۰ دی ماه محمد علی زهره‌ای قائم مقام و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در سفر به خوزستان به همراه انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان و خانواده و حجت الاسلام […]

قائم مقام و معاون توسعه وزیر راه و شهرسازی از پروژه نهضت ملی مسکن اکباتان اهواز بازدید کرد.

امروز ۱۰ دی ماه محمد علی زهره‌ای قائم مقام و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در سفر به خوزستان به همراه انسیه سید جوادی مشاور امور بانوان و خانواده و حجت الاسلام و المسلمین مجید وین فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی با علی اکبر حسین محراب استاندار خوزستان دیدار داشت. بعد از این دیدار با حضور زهره‌ای نشست دو ساعته پرسش و پاسخ با پرسنل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

نشست با فعالان حوزه مسکن و حمل و نقل و مدیران شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان از دیگر برنامه‌های معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی است.

در این نشست‌ها مسایل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی استان بررسی و در خصوص این مسایل تبادل نظر ‌شد.

امروز همچنین معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه نهضت ملی مسکن “اکباتان” اهواز بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

پروژه ۷۵۱ واحدی مسکن “اکباتان” اهواز توسط بنیاد مسکن خوزستان در قالب ۳ فاز و ۵۹ بلوک در حال اجرایی شدن است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار