رفع تعرض از ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 دی 1402 | 10:00 ق.ظ
رفع تعرض از ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، از رفع تعرض از ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش بیش از ۴۸۲ میلیارد تومان خبر داد. فریدون عبادی با اعلام رفع تعرض از ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان اظهار کرد: یگان حفاظت از […]

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، از رفع تعرض از ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش بیش از ۴۸۲ میلیارد تومان خبر داد.

فریدون عبادی با اعلام رفع تعرض از ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، با سازماندهی نیروهای در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به اجرای احکام قضایی در زمینه اراضی اداره کل راه و شهرسازی و بازگرداندن به وضع سابق اقدام کرده است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای آئین نامه اجرایی قانون زمین شهری در اجرای احکام رفع تصرفات از اراضی با حضور نیروهای یگان حفاظت و با همکاری مراجع قضایی و همکاران انتظامی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی آزادسازی شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: ارزش ریالی این رفع تصرفات بیش از ۴۸۲ میلیارد تومان بوده است.

عبادی افزود: صیانت از اراضی ملی خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان است و با تمام قوا از اراضی ملی به عنوان میراث ماندگار نسل‌های آینده حفاظت می‌کنیم.

وی یادآور شد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان خوزستان به طور مداوم و شبانه روزی تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار